Slizu Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie! Dziś odbierając auto od mechanika RNS-E w mojej S4 nie działa. Wymieniany był akumulator, ponieważ poprzedni był strasznie słaby, pod obciązeniem spadał do chyba 8A. Oczywiscie kupa błędów w VAGu ale wszystko usunięte i działa jak nalezy, OPRÓCZ nieszczesnej navi. Nie działa sama navi jak i zmieniarka, nie podświetlają się klawisze, a VAG pokazuje brak połaczenia. Po prostu umarła .Dodam, że bezpieczniki sprawdziłem i wszystko wygląda okey. Czy mogli zrobić jakieś zwarcie? Zostałem poinformowany, ze mogłem to zepsuć zbyt słabym akumulatorem. Ile w tym jest prawdy, no i czy czeka mnie wymiana całego RNS-e za 3.000? Pozdrawiam! Edytowane 23 Października 2015 przez Slizu
Tom A4 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Słabym akumulatorem mogłeś uszkodzić soft ale nie samą navi zmieniarka nie działa z tego względu iż sterowana jest z navi. Wciskają ci ciemnotę zrobili zwarcie i tyle w navi jest jeszcze jeden bezpiecznik ale zeby go sprawdzić trzeba ją wyciągnąć.
Slizu Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 No właśnie, wyciągnąc, niestety musze czekac do poniedziałku zeby w Łodzi kupić te blaszki do wyciągania w warsztacie dzisiaj ich nie mieli.Czyli najprawdopobniej to ich wina, a nie tego, że miałem słaby akumulator. Myślę co teraz z tym fantem zrobić, bo boję się, ze spalili cała RNS.
Robero321 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Najpierw sprawdz bezpiecznik w RNS jak piszę Tom A4 jak to nie to to naprawa a kosztami obcażyc warsztat
Slizu Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 No tak, ale mozliwe, że spalił się ten przy navi? Nie powininen najpierw ten główny.Z tym obicązaniem nie takie proste, bo tak jak już napisałem to mogą bronić się tym, że to wina słabego akumulatora przed wymianą. Chociaż uszkodzone navi pojawiło sie idealnie po wyjechaniu z warsztatu.
Tom A4 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 w navi jest zabezpieczenie 15A a w aucie zapewne 20A jeśli tak jest to spalił sie ten w navi albo sama navi jak jest bezpiecznik w aucie ile A slaby aku nie ma nic do tego bzdury plota przy wymianie im zaiskrzyło i po sprawie
Slizu Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 Przy wymianie nie mogło zaiskrzyć bo to stało się dzień wcześniej, a akumulator wymieniałem dzisiaj i miałem nadzieję, że to pomoże.Ale możliwe, że zaiskrzyło im przy odpalaniu jak miałem rozładowany akumulator wcześniej. Widziałem, że odpalali auto podłaczająć inny akumulator bezpośrednio kablami pod klemy starego rozładowanego aku. Możliwe że tym spalili to? PS. Tak w S4 jest 20A od Radia - a wyjąc narazie navi nie mogę bo nie mam tych cholernych kluczyków. Wszystko skończyło się bardzo dobrze! W serwisie VW wyciągnęli mi MMI i wymienili bezpiecznik. Wszystko za 2zł, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony serwisem i zawiedziony moim "zaufanym" warsztatem... Pozdrawiam i wielkie dzieki za pomoc!
Robero321 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Najpierw sprawdz bezpiecznik w RNS jak piszę Tom A4 jak to nie to to naprawa a kosztami obcażyc warsztat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się