Respect15 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Witam, jestem po wymianie uszczelki w 2.0 alt i po zlozeniu nie grzeje autko. Odpowietrzalem uklad kilka razy, to podnoszac zbiorniczek, to stajac na pochylni. I po tym czasie na kilka minut jakby lepiej grzalo ale to nie jest to. Zobaczylem ze dolny waz od nagrzewnicy jest cieply, goracy wiec wszystko ok ale gorny zimny czasem lekko cieply. Zakladam ze nagrzewnica nie jest zamulona bo byla wymieniona w tamta zime. Jak ja odpowietrzyc?
Kazek 1.9 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Wymieniałeś na używkę ?
Respect15 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 Robilem u mechanika wiec raczej nowka. Przed wymiana uszczelki grzalo tez bardzo dobrze wiec dlatego obstawiam na zapowietrzenie.
majkel_majki Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Powinna sama się odpowietrzysz jak podczas jazdy dasz dobrze w palnik, powiedzmy powyżej 4 tys. obrotów i przejedziesz się kawałek, bywa, że wystarczy tylko parę razy dobrze wkręcić silnik.
Respect15 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Dalej brak efektu. Przez chwile jakby grzalo ale teraz znow zimny drań. Moze cos jest nie tak? Przy odkreceniu korka tak odpowietrza sie ten uklad ze az wylatuje plyn. Odpowietrzam przy 90 stopniach i klima na HI i min. Podnosilem zbiorniczek do gory, Auto grzeje sie do 90 stopni szybciutko wiec termostat dziala. Dzis zauwazylem ze dolny waz od nagrzewnicy tez byl zimny. ( ostatnio byl goracy.) Jakies pomysly?
xsebo1 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Zaczął bym od odpowietrzenia, nad wtryskami jest odpowietrznik w metalowej rurce. Na chlodnice idzie w dużym obiegu, alt ma termostat elektryczny. Ogarnąłeś?
szakal222 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Odpowietrz na rurce najpierw ,pozniej zdejmij gorny waz od nagrzewnicy ,ja sobie zrobilem dzirke w rurce ,ale nie trzeba, podnies zbiorniczem na maxa do gory,i uchylaj waz zeby powietrze zeszlo ,tak pare razy az przestanie pokazywac sie powietrze ,ja robilem to nau odpalonym silniku odpalalem i gasilem pare razy klimatronik na max temperature ,jak chcesz to napisz na pw podam ci nr tel, do mnie zadzwonisz i wytlumacze ci dokladnie
em0t Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Szakal jeśli jest oryginalny wąż to dziurkę w wezu będzie miał Bo dzisiaj swoje Alta odpowietrzalem i.właśnie miałem ten otwór fabrycznie
szakal222 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 W rurce od nagrzewnicy kolego ,u mnie nie bylo sam sobie zmodyfikowalem i jestem happy ,bo przez to samo odpowietrzanie pekla mi glowica jak sprytny mechanik robil
em0t Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Nwm u mnie na rurce był fabrycznie. Nawet w książce sam naprawiam audi jest napisane o tym otworze więc fabrycznie to musi byc
szakal222 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 U mnie nie bylo. W 1,8t .niewiem jak w innych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się