Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania


Moku69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem.Jadąc autem przy predkości 100-110 km/h samochod dostaje drgań.Mam audi a4 b7 2.0 td skrzynia biegów automatyczna multitronic. Od czego moga być te drgania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam to samo, silnik BLB skrzynia multitronic.

Dodam że u mnie na zimnym jest ok. a ja się rozgrzeje to wysŧępują harmoniczne drgania (1s dobrze 1 s wibracje) głównie w zakresie 1800-2500 na biegach 4-7

od czasu kiedy kupiłem auto wymieniłem wahacze przód, półoś która miała luzy, układ hamulcowy, olej, filtry, bez jakiejkolwiek poprawy.

Wtryski podczas postoju sprawzone i mechanik mówi że są jak nowe. Ciekawe jak by komputer pokazał pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mowili ze dwu masa moze byc bo powinno sie wymieniac jak sie pzrejedzie ok 200tys km.Tez mowili ze niby sie powinno wymienic olej w skrzynie,ale nie wiem czy wymieniac zeby skrzynia nie poszla, jaki olej najlepiej uzyc do skrzyni jak bym wymienial?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drgania od silnika. Kola byly zmieniane i to samo. Zaznacza ze na zimnym jest ok. Co eliminuje od razu zawieszenie oraz kola. Dwumas byli wymieniany 30.000 temu. Może to ten EGR. W ciągu 6 MSC 2x wylaczylo mi turbinę. Blad zbyt wysokiego ciśnienia. Może ma to jakiś związek z tymi drganiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mowili ze dwu masa moze byc bo powinno sie wymieniac jak sie pzrejedzie ok 200tys km.Tez mowili ze niby sie powinno wymienic olej w skrzynie,ale nie wiem czy wymieniac zeby skrzynia nie poszla, jaki olej najlepiej uzyc do skrzyni jak bym wymienial?

Multi to przekładnia cierna (CVT) i jak najbardziej trzeba w niej wymieniać olej, na jaki ?

Najlepiej kupiony w ASO, dobrany po VIN-ie, nie eksperymentuj z jakimiś zamiennikami bo cuda będą jeszcze większe :decayed:

Myślę że multi powinna mieć też filtr oleju i jego też trzeba by wymienić :hi:

Czy te drgania występują tylko od obciążeniem ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku występują praktycznie caly czas. Do 80km/h niewyczuwalne w ogóle. Skrzynie u mnie skreslam bo na zimnym jest ok. Druga sprawa ze jadąc 80 km/h i zrzucając biegi gora-dol wibracje SA praktycznie takie same pomimo różnych prędkości obrotowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku występują praktycznie caly czas. Do 80km/h niewyczuwalne w ogóle. Skrzynie u mnie skreslam bo na zimnym jest ok. Druga sprawa ze jadąc 80 km/h i zrzucając biegi gora-dol wibracje SA praktycznie takie same pomimo różnych prędkości obrotowych

Fakt, że gdy układ napędowy jest zimny, nie jest informacją diagnostyczną eliminującą skrzynię spośród grona podejrzanych.

W skrzyniach bezwględnie co 60 tys należy wymieniać olej z filtrem i od tego bym zaczął. większość problemów mechanicznych ze skrzyniami CVT ma swoją przyczynę w zaniedbaniu wymiany oleju. mechanicy stosują zasadę (równie durną) ze skrzyń mechanicznych, że lepiej nie ruszać...

Olej z ASO, tak jak PIotrek napisal wybór wg VIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...