snuf 0 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Witam, Mam problem z lejącym się płynem z tylnego lewego zacisku z miejsca gdzie jest ręczny. Rozebrałem zacisk i złożyłem na nowych gumkach ale dalej się leje. Gdzie może być przyczyna? Źle założone uszczelki na samoregulator? Czy ta uszczelka odpowiada za szczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tominator 0 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Źle zlozyles albo masz zle dobrane uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Oring lipa za cienki a trzpien od mechanizmu mocno skorodowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz 2 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 ta uszczelka chroni przed zabrudzeniem, może ośka ma wżery ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Na oczy Ci siadlo ? zdjecia sa wyrazne wiec widac co jest co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tominator 0 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Zdjecia mi sie nie laduja Ok juz dzialaja, fakt jest jak mowi dev, mozna ta czesc dokupic za kilkadziesiat zl ew. Mozesz przelozyc z innego zacisku jak znajdziesz w dobrym stanie na czesci w cenie zlomu. Edytowane 24 Października 2015 przez Tominator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snuf 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Te oringi od początku mi się nie podobały ale takie dają w zestawach. Tam jeden nawet przytargałem od jakiegoś fiata (ten grubszy). Też nie pomogło. Czyli wymienić samoregulator na inny? A pasujące oringi skąd można by wziąść jak w zestawach są złe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tominator 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Z jakiej firmy masz zestaw naprawczy. Napisz jaki to zacisk jest dokladnie jaka wielkowc tloczka ktorynrok audi? Albo w skrocie jak masz a4 b5 z podpisu to podaj tylko tloczek 38 czy 41mm? Zacisk rozumiem Lucasa? Edytowane 25 Października 2015 przez Tominator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snuf 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Auto jak z profilu zacisk Lucas 38. Zestawy naprawcze mam dwa: autofren D4083, ert400150. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tominator 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Autofren to dziadostwo, kup frenkita 238022 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snuf 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Poszukałem trochę w necie i żaden z producentów zestawów naprawczych które mam nie podaje ich jako pasujące do moich zacisków. Jutro zakupie inny zestaw, mechanizm zostawię ten sam i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Kup zestaw na tylne zaciski do vw golfa 4 W zestawie jest lepszy oring oraz zewnetrzne uszczelnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snuf 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Jeszcze mam jedno pytanie. Mam założone dwa inne zaciski na tył: prawy jest alu, lewy ten z którym mam problemy jest żeliwny. Czy nie będę miał problemów z kupnem klocków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Musisz kupić do alu, FDB1083 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snuf 0 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Mam jeszcze pytanie. Który oring zakłada się na mechanizm ta mniejsza czy to trochę wiekszą. Jeśli ta wiekszą to do czego jest ta mniejsza? Bo zacząłem sie zastanawiać że zakładając ten wiekszy/grubszy oring może nie dokładnie wpasowalem go w cylinderek. Edytowane 25 Października 2015 przez snuf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Mniejszy Oring na trzpien od wkladu a ten wiekszy do wewnatrz mechanizmu w tloczku. Edytowane 25 Października 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmasnica 0 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Witam, ten sam problem cieknącego zacisku, wymieniałem obydwa zestawy naprawcze ale cieknął jeden po wymianie ciekna obydwa właśnie z tyłu od strony ręcznego właśnie wydaje mi się że oring który nachodzi na trzpień wkładki jest za cienki mam ten sam problem co snuf że ośka jest skorodowana, zapewne ma to też wpływ na to że cieknie, a jeszcze jedno pytanie w zestawie naprawczym po.xo jest simering ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Masz zły zestaw, musisz kupić AutoFren D4468 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmasnica 0 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Dev napisał: Masz zły zestaw, musisz kupić AutoFren D4468 Mam zestaw autofren D4083, niby wizualnie jak patrzyłem to zestaw wygląda tak samo w moim jest więcej o ten simering właśnie a jeszcze są zestawy D4532 i D4458 i czym one się różnią..? Edytowane 28 Lutego 2020 przez kmasnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmasnica 0 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 5 minut temu, kmasnica napisał: Mam zestaw autofren D4083, niby wizualnie jak patrzyłem to zestaw wygląda tak samo w moim jest więcej o ten simering właśnie a jeszcze są zestawy D4532 i D4458 i czym one się różnią..? Różni się w sumie opakowaniem jeszcze ten D4468 i gumkami od prowadnic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się