Jedrzej30 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Witam, Panowie będę wdzięczny za podpowiedź czy przy wymianie krzyżaka lub całej półosi w 1.9 AVF mogę zastosować jakieś mocniejsze elementy. Może od większego silnika? Samochód kupłem niedawno od znajomego, który uprzedził mnie abym ostrożnie obchodził się z gazem ponieważ auto ma wirusa i lubi dość szybko niszczyć przeguby wewnętrzne ( średnia poniżej 2 lat na jedną uzywkę). Nie do końca udało mi się zastosować do jego wskazówek i aktualnie jestem na etapie poszukiwań półosi od strony kierowcy 8E0 407 271S takie znalazłem na niej oznaczenie. Może warto wymienić na coś mocniejszego o ile jest taka możliwość. Poradźcie co tu zrobić aby było dobrze bez konieczności jeżdżenia jak niemiec do kościoła .
GOLI Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 W razie byś szukał to 2,5 tdi 180ps ma te same półosie co 1,9 131ps, Wiem bo niedawno wymieniałem, po numerach. Chyba zostają półosie od mocnych benzyn, jeżeli będą pasować. A tak w ogóle to co ty masz za program? Kilku moich znajomych ma AVF-y i AWX-y zrobione na ponad 160 i nikomu półosie nie siadaja
Jedrzej30 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 Niby 170 koni ale ile niutonów to nie wiem, więc też jestem zdziwiony, ale wychodzi że w ciągu 6 lat będę wymianiać trzeci raz licząc wymiany które mój znajomy wykonał. Może coś uszkadza te przeguby wewnętrzne, a może to tylko przypadek bo zawsze wstawiał używane i ja raczej też wstawie patrząc na cenę nowej oryginalnej.
GOLI Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Jedyne co mogę Ci na pewno odradzić, to zakup nowych zamienników. Nawet górna półka nie daje rady, przerabiałem to w 116 konnym.
Gość Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Nowa w ASO kosztuje ponad 3500
Jedrzej30 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 O takiej nawet nie myslałem. Myslalem o takiej za 1350 firmy o ktorej czytałem że dobra, ale jednak i ta cena jest straszna. Dzisiaj podnioslem samochod i półoś ma luzy i to nie małe. Jadąc objawy są takie, że trzęsie samochodem przy przyśpieszaniu albo podczas dodania gazu w łuku w prawo kiedy dodam gazu czyli wtedy kiedy koło jest obciążone. Przegub wewnętrzny zdecydowanie jest do wymiany jak dla mnie.
turzol Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 W tych autach kupuje sie sprawdzone uzywki (z końcówką AT - stosowana była zarówno w 1.9TDI jak i RS4) i śmigasz dalej
Jedrzej30 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 Skoro stosowano je w rs4 to znaczy że nie ma możliwosci abym taką zajechał, przynajmniej teoretycznie. Widzę nna aledrogo ktoś ma za 200zł. Pytanie w jakim stanie. Jutro zadzwonię do człowieka. Dzięki za poradę.
Blachu Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Przegub wewnętrzny sprawdza się pod kątem luzów na podniesionym, czy opuszczonym aucie?
GOLI Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Raczej na opuszczonym, w pozycji takiej jak pracuje, ale jak będzie wywalony to i podniesiony zauważysz
Jedrzej30 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 Raczej na opuszczonym, w pozycji takiej jak pracuje, ale jak będzie wywalony to i podniesiony zauważysz Koledzy powiedzcie mi jeszcze czy półoś AT będzie pasować zamiennie z S bo taka mam na zasadzie P&P? I czy ona w Waszej ocenie jest mocniejsza?
turzol Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Raczej na opuszczonym, w pozycji takiej jak pracuje, ale jak będzie wywalony to i podniesiony zauważyszKoledzy powiedzcie mi jeszcze czy półoś AT będzie pasować zamiennie z S bo taka mam na zasadzie P&P? I czy ona w Waszej ocenie jest mocniejsza?Pasuje zamiennie, nie sadze żeby była mocniejszaWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Jedrzej30 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Raczej na opuszczonym, w pozycji takiej jak pracuje, ale jak będzie wywalony to i podniesiony zauważyszKoledzy powiedzcie mi jeszcze czy półoś AT będzie pasować zamiennie z S bo taka mam na zasadzie P&P? I czy ona w Waszej ocenie jest mocniejsza?Pasuje zamiennie, nie sadze żeby była mocniejszaWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka W takim razie jutro zamawiam i zobaczymy czy pojeżdżę na takiej ( o ile dostane w dobrym stanie oczywiście) Raczej na opuszczonym, w pozycji takiej jak pracuje, ale jak będzie wywalony to i podniesiony zauważyszKoledzy powiedzcie mi jeszcze czy półoś AT będzie pasować zamiennie z S bo taka mam na zasadzie P&P? I czy ona w Waszej ocenie jest mocniejsza?Pasuje zamiennie, nie sadze żeby była mocniejszaWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka W takim razie jutro zamawiam i zobaczymy czy pojeżdżę na takiej ( o ile dostane w dobrym stanie oczywiście) Półoś zamówiona. W czwartek lub piątek zamontuję i napiszę czy problem został usunięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się