Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


krzysiek 88 pom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie dawno kupiłem audi i się nie dogrzewał więc wymieniłem termostat a teraz gdy go wymieniłem temperatura wzrasta do 100 stopni i się waha po miedzy 90 i 100 czy ktoś mógł by mi podpowiedzieć co mogło by to być ? na vag-u wyskoczyły mi takie błędy:

16486

17526

16500

17978

17811

Z góry dzięki. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysoka temperature moze powodowac wiele czynnikow np zapchana chlodnica, uszkodzona pompa wody, nieszczelnosc w ukladzie, uszczelka pod glowica jak i wadliwy termostat.. A bledy nalezy skasowac i zobaczyc jakie wruca.

Edytowane przez neoxpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd 16500 dotyczy czujnika temperatury wody.możliwe ze przez to świruje ci temperatura na zegarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo na klimatroniku mozna sprawdzic dokladna temp cieczy, kanal 49 pokazuje temp.


tu masz jak to wlaczyc tak samo sie wylancza


A drugie co mi przychodzi na mysl to moze zle odpowietrzony uklad chlodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz moze klimatronika??

tak mam, a to może być coś związane z klimatyzacją ?

na zegarach wygląda to tak jak na zdjęciu a na klimatroniku pokazywało 109 stponi

http://www.directupload.net/file/d/4156/g6ripnz9_jpg.htm

masz moze klimatronika??

tak mam, a to może być coś związane z klimatyzacją ?

na zegarach wygląda to tak jak na zdjęciu a na klimatroniku pokazywało 109 stponi

http://www.directupload.net/file/d/4156/g6ripnz9_jpg.htm

a jak najlepiej go odpowietrzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mojej mamy w audi tylko ze 2.4 tez sie grzala w serwisie audi w belgii powiedzieli ze uszczelka pod glowica, mechanik w polsce stwierdzil pompe wody a okazalo sie ze chlodnica sie zatkała, sprwdziles te odpowietrzenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czujnik tez trzeba pewnie wymienic ale moze tylko wystarczy odpowietrzyc porządnie http://4.bp.blogspot.com/-R1UdH9qEFv0/TjVR7uuWy1I/AAAAAAAAAF0/qr13D7cU4fI/s1600/Zdj%25C4%2599cie0208.jpg

patrz na to zdj tam bd czarne rurki podpiete do nagrzewniczki prawa rurke z mala dziurka delikatnie suwasz i czekach az powietrze ucieknie, powinna woda leciec taka mala fontanna, a ogrzewanie dziala dobrze? bo wsumie jak ogrzewanie jest to pewnie jest odpowietrzone ale zawsze mozna sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czujnik tez trzeba pewnie wymienic ale moze tylko wystarczy odpowietrzyc porządnie http://4.bp.blogspot.com/-R1UdH9qEFv0/TjVR7uuWy1I/AAAAAAAAAF0/qr13D7cU4fI/s1600/Zdj%25C4%2599cie0208.jpg

patrz na to zdj tam bd czarne rurki podpiete do nagrzewniczki prawa rurke z mala dziurka delikatnie suwasz i czekach az powietrze ucieknie, powinna woda leciec taka mala fontanna, a ogrzewanie dziala dobrze? bo wsumie jak ogrzewanie jest to pewnie jest odpowietrzone ale zawsze mozna sprawdzic.

ogrzewanie jest i pompa wody też jest nowa bo wymieniałem rozrząd i i filtry z olejami taki standard po kupnie samochodu. to jeszcze takie moje pytanie chyba lepiej nie jeździć jeśli się rozgrzewa do takich temperatur? czy nic mu się nie stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz vaga to zagrzej go i sprawdz jaka ma zeczywiscie temperature bo jesli masz blad czujnika to moze cie oszukiwac. Ale najlepiej to podmien czujnik temperatury znajduje sie z tylu za glowica silnika.

Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz vaga to zagrzej go i sprawdz jaka ma zeczywiscie temperature bo jesli masz blad czujnika to moze cie oszukiwac. Ale najlepiej to podmien czujnik temperatury znajduje sie z tylu za glowica silnika.

Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka

dzisiaj już nic nie dam rady zrobić ale jak znajdę przyczynę to ją opiszę dzięki wszystkim i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jesli grzeje sie do 109 stopni na klimatroniku i nie wchodzi wyzej to nic sie nie stanie, u mojej mamy w 2.4 grzeje sie nawet do 110 stopni na klimatroniku a na zegarach 90 pokazuje i to jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak łapie taka temperaturę to włącza się w ogóle wiatrak elektryczny?

witrak elekrtyczny wlancza sie gdy wlaczysz klime.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jesli grzeje sie do 109 stopni na klimatroniku i nie wchodzi wyzej to nic sie nie stanie, u mojej mamy w 2.4 grzeje sie nawet do 110 stopni na klimatroniku a na zegarach 90 pokazuje i to jest normalne.

co jest normalne??

Mam już trzecia bpiątke w swojej kadencji i żadna nie grzała sie do 110C.

ze sprawnym układem chłodzenia płyn może osiągnąć temp. 93C i ani stopia więcej

w Moim ADR jak temp miała 99C to uszkodzony był termostat.

W obecnym 1.8 T mam termostat włozony od diesla ale ma takie same numery i temp otwarcia co 1.8 a jest o połowe tańszy .

mowa o termostacie WAHLERA który do 1.8T kosztuje 80zł a ten co kupiłem niby od diesla kosztował mnie 35zł. silnik osiąga temp 92C w korku a podczas jazdy waha sie w granicach 88-92C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jesli grzeje sie do 109 stopni na klimatroniku i nie wchodzi wyzej to nic sie nie stanie, u mojej mamy w 2.4 grzeje sie nawet do 110 stopni na klimatroniku a na zegarach 90 pokazuje i to jest normalne.

co jest normalne??

Mam już trzecia bpiątke w swojej kadencji i żadna nie grzała sie do 110C.

ze sprawnym układem chłodzenia płyn może osiągnąć temp. 93C i ani stopia więcej

w Moim ADR jak temp miała 99C to uszkodzony był termostat.

W obecnym 1.8 T mam termostat włozony od diesla ale ma takie same numery i temp otwarcia co 1.8 a jest o połowe tańszy .

mowa o termostacie WAHLERA który do 1.8T kosztuje 80zł a ten co kupiłem niby od diesla kosztował mnie 35zł. silnik osiąga temp 92C w korku a podczas jazdy waha sie w granicach 88-92C.

Mi chodzi o silnik 2.4 a nie 1.6 czy tam 1.8t, czytalem bardzo duzo na forum o temp, wiec wydaje mi sie ze nikt byle czego nie pisal na tym forum. Oczywiscie w 1.6 ta temp jest za duza ale uwierz mi ze na klimatroniku pokazuje nie raz 101 czy tam w upalne dni 110 a na zegarach jest 90.

Edytowane przez bartek1561
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu sie mylisz .

Na zegary nie ma co patrzec bo wskazówka tak w b5 jest stworzona że dopiero jak na klimatroniku jest 101C to dopiero na zegarach wskazówka lekko sie wychyla poza 90 C.

U mnie nawet przy +40 temperatura nie wędrowała poza 92C.

I jak ktoś bedzie użytkował auto a temp płynu bedzie miała 110C to długo sie nim nie pocieszysz. bo to już sa oznaki jakiejś awarii.

Mi tez na początku moich problemów z 1.8 ADR z układem chłodzenia przy którym temp płynu miała 100 C to też doradzali ludzie żebym sie tym nie przejmował.

A nawet powiem wiecej było tu kilków magików nawet z naszego forum.

Ale ja nie dałem za wygrana i po miesiącu udało mi sie uzyskać pożądany efekt 93C.


Wydaje mis sie ze termostat w 2.4,

2,6

sa takie same jak w 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu sie mylisz .

Na zegary nie ma co patrzec bo wskazówka tak w b5 jest stworzona że dopiero jak na klimatroniku jest 101C to dopiero na zegarach wskazówka lekko sie wychyla poza 90 C.

U mnie nawet przy +40 temperatura nie wędrowała poza 92C.

I jak ktoś bedzie użytkował auto a temp płynu bedzie miała 110C to długo sie nim nie pocieszysz. bo to już sa oznaki jakiejś awarii.

Mi tez na początku moich problemów z 1.8 ADR z układem chłodzenia przy którym temp płynu miała 100 C to też doradzali ludzie żebym sie tym nie przejmował.

A nawet powiem wiecej było tu kilków magików nawet z naszego forum.

Ale ja nie dałem za wygrana i po miesiącu udało mi sie uzyskać pożądany efekt 93C.

Wydaje mis sie ze termostat w 2.4,

2,6

sa takie same jak w 1.8T

Nie wiem autko smiga prawie dwa lata i nie ma problemow, to powiedz co zrobiles nic ci nie zaszkodzi sie podzielic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...