trzeciaq 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 jak nie... przecież to BRD[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 10:34_________________________________________________a nie... to od CR... no to ciekawe... wykres bedzie mirass modzil , jak wymodzi to wstawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Ciekawe co Ci z tego wyjdzie,żebyś na 100 dymku nie powąchał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 zabralem sie za malownie zaciskow, prawie skonczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Zapodaj fotki to ocenimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody 5 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Matko te lampy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulo77 1 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Furka konkret z tym, że lampy do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Nowy zestaw juz niebawem bedzie zamontowany 320mm x 30mm, zgra sie w czasie z nowym turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 A jednak czerwone :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 naleciałości jakieś mu zostały ale będzie dobrze normalnie co on wyprawia to szok :gwizdanie: sie rozpędził z modami, będzie furka wypas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 A jednak czerwone :gwizdanie: Masakra jakaś :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 A jednak czerwone :gwizdanie: Masakra jakaś :wallbash: Jaka masakra?Jednostka napędowa dostanie więcej mocy hample cza wzmocnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki. Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Reszta problemow sie okaze jak sie z tymi uporam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Jak narazie wstawianie turba 2.0 170 CR od BLB idzie kiepsko, mam nadzieje ze to bedzie wynagrodzone frajda z jazdy. puki co dorobiona flansza na kolektor wydechowy okazala sie bez uzyteczna, bo turbo jest troszke wieksze i sie nie zmiesci w oryginalne ulozenie, wiec musialem rozwiercic otwory w turbince po 2mm ku zew.stronie i wtedy weszla dokrecilo sie ale wzwiazku z tym ze nie ma flanszy ktora mialo skorygowac kopniety uchwyt, przesunol sie znowu wydech o jakies 3-5mm i trzeba rezac zeby bylo dobrze. flansza dorobiona do wydechu tez pasuje na styk ale i tak trzeba trosze zeszlifowac mocowanie od strony plecionki. Jakby tego bylo malo, przewod od odprowadzenie oleju okazuje sie zakrotki o jakies 5-7cm i znowu trzeba cos kombinowac. Szybko zlaczke od weza od strony zimnej tez trzeba rozkrecic i sam waz nasunac na turbine ale wczesniej na oryginalna koncowke turbiny trzeba naspawac kawalek rorki sr. 50mm. Reszta problemow sie okaze jak sie z tymi uporam widzę, że sporo problemów jest z adaptacją tego turbo. Będzie to podstawa do uzyskania niezłych parametrów. Napisałeś BLB, to jakaś podpucha tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 cos mi sie pop.... pewno ze BVA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.Wiem za to, że BLB był montowany: 11.2004-11.2005 w A4 07.2004-11.2005 w A6 06.2005-11.2005 w A6 Avant BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.Wiem za to, że BLB był montowany: 11.2004-11.2005 w A4 07.2004-11.2005 w A6 06.2005-11.2005 w A6 Avant BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM) toś go (Łukasz to autor wątku) pocieszył. Facet wydaje grubą kase by popędzić furaka, a ty mu piszesz, co to BLB zamiast mając taką wiedze wyjaśnić, z jakiego silnika zakłada turbine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 BLB to jest chyba 2008 , 2.0CR , czy sie myle ? Mylisz się tak, to co założył Lukasz Nie wiem, kto to jest Lukasz i co założył.Wiem za to, że BLB był montowany: 11.2004-11.2005 w A4 07.2004-11.2005 w A6 06.2005-11.2005 w A6 Avant BLB - 2,0l, 4 cyl., 103kW(140KM) toś go (Łukasz to autor wątku) pocieszył. Facet wydaje grubą kase by popędzić furaka, a ty mu piszesz, co to BLB zamiast mając taką wiedze wyjaśnić, z jakiego silnika zakłada turbine. Przecież na samej górze tej strony napisał, że od BVA :gwizdanie:Z tym, że to nie 170 KM, a 163 Wcześniej się pytał, czy BLB to 2.0 CR 2008, to napisałem że nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się