MRoger Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 EGR szczególnie w silnikach PD może powodować dymienie dwojako. Po pierwsze bo nie zamyka dopływu spalin powodując zmianę w składzie mieszanki. Po drugie membrana grzybka pęka i puszcza tamtędy ciśnienie, przez dwa otwory znajdujące się po bokach EGR co powoduje rzyganie olejem na dużym obszarze U mnie uszkodzony EGR przy dodawaniu gazu cmokał przez te otwory jak siemasz
Hatch Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 pewnie masz racje jak juz mowilem nie jestem fachowce ale u mnie uszkodzony egr wogole nie objawial sie kopceniem byc moze bylo to spowodowane jednoczesnym uszkodzeniem zaworu cisnienia turbiny:( po wymianie obu Audiczka smiga jak wsciekla oczywiscie w miare mozliwosci jakie daje 116PS
jaksebastian Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Chwilowe czarne bąki przy butowaniu rzecz normalna!Przecież to diesel.Bez dymu nie ma ognia to czyli z moim jest coś nie tak śmigam około rok a widziałem dwa razy czarny dym jak padła przepływka i strzelił wąż do interculera
MRoger Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 jaksebastian masz inną jednostkę, Hath coś masz chyba nie tak z profilem jednostki BRB były produkowane od 2007 roku nie ma co porównywać innych technologicznie jednostek.
Hatch Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Profil poprawiony, dzieki bo nie zauwazylem jesli chodzi o te jednostki co pisales to byc moze masz racje ale jesli chodzi o spadek mocy i kopcenie to w mojej audiczce problemem byl poluzowany przewod powietrza to samo mialem w vectrze c 2,2 tdi z tym ze tam pekl przewod intercoolera a co do puszczania baczkow przez audiczke to ja tez nie zauwazylem zeby moja puszczala no oprocz tej sytuacji z wezem powietrza ale wtedy to wogole nie chciala jechac i z tylu czarny dym
Mario_gs Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Witam ponownie... Dzis mialem wolna chwilke wiec podłubałem troszke... Domyślam się skąd dym z rury... Otóż zauważyłem również utratę oleju (jakies 3 mm na bagnecie)... Rozkręciłem conieco i: w przewodzie odmy jest sporo oleju... Czy jest mozliwe (i dlaczego?) aby olej poprzez przewód odmy a następnie oktągły, czarny plastikowy trójnik trafiał do wlotu turbiny i wydostawał się na zewnątrz w postacji czarnej chmury? Co zrobić aby temu zaradzić (jeśli to to) i dlaczego tak sie dzieje.... Dziękuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam
MRoger Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Powodów może być wiele .. np. przedmuchy na pierścieniach .. można założyć OCT (oil catch tank) czyli separator oleju z odmy.
Mario_gs Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 No wlasnie... wiele... Myślałem trochę o tym OTC, koszt ok 150 zł tylko boję się że to może być "leczenie syfa pudrem" a nie usunięcie usterki... Po nd chyba uderzę do jakiegoś mechanika, niech on wyda wyrok bo sam chyba nie dam rady...
MRoger Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Jeśli masz możliwość sprawdź kompresję i zrób diagnostykę VAG - logi wklej na forum ... inaczej to gdybanie.
Mario_gs Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam ponownie.. Co do dymienia - Shell i owszem ale v-power, wymiana przewodu odmy (lekki wyciek przy mocowaniu) oraz dokręcenie wszystkich opasek na przwodach - efekt - dymi jak normalny dieselek... nie więcej i nie mniej Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się