jan3k Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Ogólnie b5 to pierwszy mój samochód z klimą która w sumie nie działa chyba. Moje pytanie jest takie - jeżeli jest włączony nawiew "bez zebatki" oraz z "zębatką" i nie słychać różnicy (a tym bardziej nie czuć zmiany temperatury) to znaczy że trzeba nabić tylko czy też sprężarka jest do zrobienia?
.Pablo. Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Zależy od temp zwnetrznej jeśli jest koło +5 to klima się nie włączy. W b7 juz może chodzić non stop u ciebie niestety przy niższej temp elektronika klimy nie włączy. Jeśli jest cieplej i nie chodzi to podejdź do porządnego warsztatu serwisujacego klime i nie sprawdza.
jan3k Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 właśnie jak było cieplej to też nic nie było słychać żeby się uruchamiało wraz z naciśnięciem tej "zębatki":/ z tym że wtedy nie myślałem o tym nawet bo kasy nie miałem w skrócie: jak jest ciepło to powinno zacząć delikatnie huczeć nie zależnie od intensywności nawiewu i np na 3 kreseczkach siły nawiewu "z zebatką" powinno być głosniej na postoju niż na 3 kreseczkach bez zębatki?
.Pablo. Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Wlaczasz sniezynke po twojemu zebatke ;-) i jak włączy się klima od razu usłyszysz inna prace silnika bo dostanie obciążenie. Może masz uszkodzony silniczek regulacji nawiewu albo po prostu nie nasz czynnika. Masz gdzieś na forum opisane jak zczytac błędy klinatronika, wciskasz na panelu dwa przyciski i pokazuje kody błędów.
jospethe Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 To nie zębatka tylko płatek śniegu
jan3k Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 Dzięki wielkie no faktycznie jak się mu przyjrzę to bliżej mu do płatka śniegu niż zębatki ale facepalm Dzięki Panowie
marjon Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 jakby było tragicznie mało czynnika chłodzacego w układzie to sniezynka nie zapaliłby sie wcale, ale jesli sniezynka sie zapala to znaczy ze jeszcze troche go jest. po właczeniu klimy spojrz od przodu na kółko pasowe klimy i zobacz czy razem z czescia zewnetrzna kółka kreci sie tez czesc wewnetrzna: jesli sie kreci podjedz na dobicie czynnika chłodzacego i czyszczenie dyszy rozpreznej (taki filterek w rurce aluminiowej pod złaczką). jesli sie nie kreci sprawdz czy do sprezarki dochodzi prąd. jesli dochodzi prad to elektromagnes sprzegła do sprawdzenia jesli nie dochgodzi- sprawdz czy nie ma gdzies przerwy w elektryce.
jan3k Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 oooo dzięki wielkie za fachową poradę byłem pewien że śnieżynka zapali się zawsze kiedyś jak nastawiałem nawiew na samą przednią szybę to sam nawiew się włączał, a od jakiegoś czasu po naciśnięciu na ten przycisk włącza się automatycznie też śnieżynka to normalne? przy okazji czym się różni nawiew na szybę przednią od "strzałki w górę"? bo jakoś strumień powietrza chyba podobnie leci wtedy nie?;d
.Pablo. Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Różni się tym że przy nawiewie na szybę wszystkie inne kanały są zamknięte i leci tylko na szybę. A jak walczysz strzałkę na szybę masz też możliwość puszczenia na nogi i kratki środkowe. Jak puszczasz nawiew na szybę to powinna się włączyć sniezynka chyba że masz włączone Eco albo temp jest poniżej 5 stopni Różni się tym że przy nawiewie na szybę wszystkie inne kanały są zamknięte i leci tylko na szybę. A jak walczysz strzałkę na szybę masz też możliwość puszczenia na nogi i kratki środkowe. Jak puszczasz nawiew na szybę to powinna się włączyć sniezynka chyba że masz włączone Eco albo temp jest poniżej 5 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się