Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieplanowany chiptuning AWX, prośba o komentarz wykresu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

6kurn63c.jpg

Kupiłem audi dwa lata temu. Sprzedający nie wspomniał że auto ma podniesioną moc. Dopiero nie dawno wybrałem się na hamownie. pomiar wykazał 169,9 km i 367 mn. Zastanawiam się czy to nie za dużo dla tego silnika na seryjnym osprzencie. Odkąd go mam ,praca turba jest dość wyraznie słyszalna. Czy auta po programie tak mają? Przejechałem przez dwa lata 40000 km i jak narazie nic się nie wysypało. Prosze o komentarz wykresu (jeśli się załączył) bo niewiem czy coś z tym robić czy tak zostawić.

Opublikowano

Seryjny osprzęt spokojnie wytrzyma takie obciążenie, nie ma powodów do obaw!!

Opublikowano (edytowane)

Miałam AWX w A6 C5 z identycznymi danymi i zrobiłam nim ponad 500tys km.

Program był wgrany przy około 250tys

Edytowane przez izka7878
Opublikowano (edytowane)

Zastanawiam się czy to nie za dużo dla tego silnika na seryjnym osprzencie.

Nie ma co się bać, te silniki mają spory zapas i wiele znoszą, o ile nie będziesz pałował na zimnym i od razu gasił po ostrej jeździe.

P.S chwytliwy login masz :D

Edytowane przez audicoman
Opublikowano

Zrób logi dynamiczne kanałów 01, 03, 04, 08, 10 i 11

Wtedy będzie widomo czy program jest dobrze zrobiony.

Wartości mocy i momentu są ok natomiast górą wykres jest troszkę poflowany

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne kanałów 01, 03, 04, 08, 10 i 11

Wtedy będzie widomo czy program jest dobrze zrobiony.

Wartości mocy i momentu są ok natomiast górą wykres jest troszkę poflowany

Generalnie to mam pewien problem z drganiami przy dużym obciążeniu ( 1800-2000 obrotów na 5 biegu). Nie jest to jakieś mocno dokuczliwe ale nie powinno tak być. Na trzeciej pompce mam podwyższoną korekcje ( 0,75-0,95) . Gniazda wtrysków ok,uszczelki zmienione, walek ok, a pompki wysyłałem do regeneracji i powiedziano mi że też są ok. Wiec zostaje wadliwy program ( możę zbyt wcześnie wysoki moment obrotowy), albo jakaś nietypowa usterka pompki. W przyszłym tygodniu mam zamiar zamienić wtryski miejscami, zobacze co się stanie.

Zastanawiam się czy to nie za dużo dla tego silnika na seryjnym osprzencie.

Nie ma co się bać, te silniki mają spory zapas i wiele znoszą, o ile nie będziesz pałował na zimnym i od razu gasił po ostrej jeździe.

P.S chwytliwy login masz :D

Ten login ta akurat musze zmienić bo ponoć jest nie odpowiedni,

Opublikowano

Miałam AWX w A6 C5 z identycznymi danymi i zrobiłam nim ponad 500tys km.

Program był wgrany przy około 250tys

Ładny wynik 500 tys a robiles coś przy motorówce czy wszystko fabryka zniosła taki przelot?
Opublikowano

Korekcje ( 0,75-0,95) są w normie więc nie masz się czym za bardzo przejmować.

Natomiast jeśli chodzi o drgania to są spowodowane za dużym momentem na niskich obrotach.

360Nm przy 1700obr to dużo, poproś tunera żeby poprawił program i zdjął do 2000obr trochę momentu.

Opublikowano

wynik konkret, ale wg mnie za duży moment odrazu, nich Ci go troche rozłoży

Opublikowano

Korekcje ( 0,75-0,95) są w normie więc nie masz się czym za bardzo przejmować.

Natomiast jeśli chodzi o drgania to są spowodowane za dużym momentem na niskich obrotach.

360Nm przy 1700obr to dużo, poproś tunera żeby poprawił program i zdjął do 2000obr trochę momentu.

Tak zrobie . Dzięki za podpowiedź. Musze jeszcze znaleść dobrego specjaliste w okolicy

Znalazłem tzry firmy tuningowe w mojej okolicy:

1.cartronic księżyno koło Białegostoku

2.ecotuning w Augustowie

3.power soft w Suwałkach

Jeśli ktoś słyszał jakieś opinie o którejś z tych firm to prosze o informacje

Opublikowano

Jak masz możliwość podjechać w okolice Białegostoku to zerknij na turbodiesel.pl Paweł zna się na robocie :)

Opublikowano

Dokładnie tylko Turbodiesel.pl :wink:

Opublikowano

Jestem umówiony w Turbodiesel na następną sobotę. Opisze rezultat.

Opublikowano

podepne się

Panowie, czy zmiana turbiny w awx na turbo b7 170 koni (nie wiem czy to brd) da odczuwalną poprawę ? obecnie mam 163 km i 354 nm

Opublikowano

Sama zmiana turbosprężarki nic nie zmieni musisz jeszcze zmienić program no i przydałby się tez wydajniejszy intercooler.

Opublikowano

Jestem po wizycie w turbodiesel.pl . Problem drgań zażegnany. Było jak pisał ,,jarol''(za duży moment z dołu). Auto jest teraz mniej gwałtowne i nawet turbo ucichło. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...