toja Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Witajcie, Podczas włączania zapłonu zawsze włącza się test licznika czyli wskazówki lecą na max i z powrotem. Zauważyłem, że u mnie słychać jak wskazówka obrotomierza wykonuje ten ruch w postaci szmeru/tarcia. Czy u Was też to występuje, czy z moim licznikiem coś jest nie tak ?
mieto3 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Podczas włączania zapłonu zawsze włącza się test licznika czyli wskazówki lecą na max i z powrotem. Zauważyłem, że u mnie słychać jak wskazówka obrotomierza wykonuje ten ruch w postaci szmeru/tarcia. Czy u Was też to występuje, czy z moim licznikiem coś jest nie tak ? pewnie licznik byl rozbierany i za mocno ktos docisnal wskzowke
toja Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) 1. Czy da się sprawdzić, czy licznik był wymieniany ? 2. Czy jest w ogóle możliwość przełożenia liczników poza aso ? 3. Czy zmiana gatewaya powoduje włączenie ochrony komponentu licznika(safe) ? Edytowane 9 Listopada 2015 przez toja
s3marek Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Tak można wymienić bez problemu licznik po za aso. W aso ci przebiegu nie przepiszą tym bardziej. Na gatewayu jest ochrona komponentu.
toja Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 To pozostaje kwestia czy wymiana gatewaya ma wpływ na licznik w postaci włączenia trybu "safe" i nie działania licznika (brak podświetlenia, nie działający fis, jedynie poruszająca się wskazówka prędkościomierza) Czy da się jakoś sprawdzić czy zegary są w aucie od nowości, czy zostały zmienione ?
toja Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Dzięki Marek Pozostaje aktualne jedynie pytanie( bo się zastanawiam nad wizytą w ASO z roszczeniem gwarancyjnym): Czy da się jakoś sprawdzić czy zamontowane zegary są w aucie fabryczne, czy zostały później zmienione ? Jakieś numery seryjne, VCDSem ? Edytowane 9 Listopada 2015 przez toja
s3marek Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 W etce po numerze vin powinien byc licznik ktory byl fabrycznie
toja Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 Dzięki. Musiało się coś podziać z licznikiem, pojadę do ASO niech zobaczą co tak szumi. Nie wygląda na tarcie wskazówki. Nie był rozbierany i wygląda jakby siedział tam od czasu pobytu w fabryce...Na dobrą sprawę ciężko nawet rozróżnić czy to obrotomierz czy prędkościomierz szumi Tych wskazówek jak się obracają nie powinno być w ogóle słychać...
maniek12 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam, może pomożecie ,S4 2012 z USA, przekodowałem na europę ale, źle wskazuje prędkość oraz obroty, zaniża i jedno i drugie , na FISie prędkość pokazuje dobrze,jak jadę powiedzmy 50km/h na FIS, to na wskazówkach jest ok 30km/h. Zmienione są tarcze na europejskie, licznik pozostał oryginalny
kdawid Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, może pomożecie ,S4 2012 z USA, przekodowałem na europę ale, źle wskazuje prędkość oraz obroty, zaniża i jedno i drugie , na FISie prędkość pokazuje dobrze,jak jadę powiedzmy 50km/h na FIS, to na wskazówkach jest ok 30km/h. Zmienione są tarcze na europejskie, licznik pozostał oryginalny A porównywałeś tarcze przed wymianą? Nie jest przypadkiem tak że te liczniki są inaczej wyskalowane i prędkości się nie pokrywają (w miejscu gdzie usa ma 50km/h europa ma 30km/h)? Oglądam zdjęcia tych liczników i ewidentnie widać że prędkości się nie pokrywają. W pierwszej kolejności porównaj tarcze czy prędkości w km/h się pokrywają, obstawiam że nie i tu tkwi problem. Nie wiem jak jest w B8 ale w B7 na pewno wymiana tarcz z USA na EU wymaga przekodowania licznika bo podziałki na tarczach są inne i prędkości się nie pokrywają. Jezeli już masz przekodowane na EU to chyb coś nie tak bo po przekodowaniu i wymianie tarcz powinno wskazywać dobrze Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez kdawid
maniek12 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Test zegarów robi od 0 do 300, więc wskazówki chodzą dobrze po całej tarczy, tylko zaniżają w trakcie jazdy, jak wspomniałem obrotomierz w trakcie jazdy wydaje mi się że też zaniża obroty, nie wiem co jeszcze przekodować, bo na FIS pokazuje dobrze, tak na amerykańskich pokazuje dobrze, więc co mam jeszcze zrobić, po co robią te tarcze skoro przekłamują?
kdawid Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Test zegarów robi od 0 do 300, więc wskazówki chodzą dobrze po całej tarczy, tylko zaniżają w trakcie jazdy, jak wspomniałem obrotomierz w trakcie jazdy wydaje mi się że też zaniża obroty, nie wiem co jeszcze przekodować, bo na FIS pokazuje dobrze, tak na amerykańskich pokazuje dobrze, więc co mam jeszcze zrobić, po co robią te tarcze skoro przekłamują? Test robi dobrze bo 0 i 300 są w tych samych miejscach w obu licznikach. Kto CI robił ten licznik? Tak jak pisałem wcześniej, nie wiem jak jest w B8 ale w B7 żeby zmienić z USA NA Eu trzeba edytować wsad licznika i go wgrać od nowa. Może któryś z kolegów który zajmuje się licznikami w B8 będzie w stanie Ci pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się