Aadam Korzekwa Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam serdecznie, od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b6 1.8T 165 km z instalacją LPG i skrzynią multitronic. Przy zakupie poprzedni właściciel poinformował mnie że w okolicach końcówki drążka kierowniczego widać wycieki. Kilka dni po tym wyciekł płyn wspomagania. Dolałem płynu i musiałem zrobić autem trasę ok 800 km. Podczas tej trasy po ok 500 km samochód przy przyśpieszaniu zaczął popadać w drgania. Są oto drgania całego nadwozia, nie samej kierownicy i odczuwalne są podczas dodawania gazu, natomiast przy stabilnej jeździe ustają. Mechanik miał problem ze stwierdzeniem usterki i samochód zostawiłem w warsztacie. Podejrzewane usterki to przeguby wewnętrzne, poduszki pod silnikiem bądź skrzynią a mechanik wspominał także o dwumasie. Dodam że jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i dlatego proszę o jakieś informację. Może ktoś z Was miał już podobny problem i orientuje się w w tym temacie? Pozdrawiam serdecznie.
Mateuszek1001 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Co do wycieku płynu wspomagania i widocznych wycieków przy końcówkach, stawiam na magiel. Co do multi to nie posiada dwumasu. Moim zdaniem to problem ze skrzynią.
pawel121 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Co do wycieku płynu wspomagania i widocznych wycieków przy końcówkach, stawiam na magiel. Co do multi to nie posiada dwumasu. Moim zdaniem to problem ze skrzynią. Nie wprowadzaj w błąd, multi posiada dwumasowe koło zamachowe.
Mateuszek1001 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 W takim razie, przepraszam za mój błąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się