maf10 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam, mam na dzisiaj dwa nurtujące mnie pytania . 1. Mam spaloną żarówkę podświetlającą rejestracje. Zwykłą normalną żarówkę świecącą naturalnyą żółtyą barwą . Pytanie czy mogę użyć żarówki podswietlającą na biało czy tez taki jasny niebieski ?czy jakąś inną ? Dostanę w ogóle takie ? Jeżeli tak to czy nie bedzie problemu ? Policja się nie doczepi ?2. Wewnątrz auta tylna lampka z lewej strony jest zepsuta. Suwak od włączania / wyłączania jest złamany ? Gdzie zakupię taką lampeczke ? szrocik ? może gdzieś jakąś nową czy coś? Autko mam od niedawna , jestem młody głupi i zielony w tych sprawach i proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Do podświetlenia rejestracji załóż albo ori żarówkę C5W lub odpowiednik led ( biały ciepły lub zimny). Żadne niebieskie.
damcio335a Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Miałem ori żarówki w podświetleniu tablicy, wywaliłem je i kupiłem te http://allegro.pl/podswietlenie-led-audi-a4-b6-b7-a6-c6-a3-a8-q7-i4973964167.html Polecam!! Edytowane 9 Listopada 2015 przez damcio335a
maf10 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 Do podświetlenia rejestracji załóż albo ori żarówkę C5W lub odpowiednik led ( biały ciepły lub zimny). Żadne niebieskie. właśnie o to mi chodziło, że właśnie te odpowiedniki ktore moge zalozyc. mowilem ze sie nie znam . dziekuje bardzo !
jacek70 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Do b5 możesz założyć obojętnie jakie byle by świeciły ( pamiętaj o polaryzacji) . Nie musisz mieć rezystorów.
totek94 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Co do tego "suwaka" to najlepiej szrocik, samego suwaka inaczej nie dostaniesz, Jeśli to jest polift, to mam do sprzedania całą tylnią lampkę, ze sprawnymi żarówkami i przełącznikami