Daniel131 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Witajcie, Mam taki problem z AEB. Otóż podczas hamowania silnikiem po wysprzęgleniu silnik nie zawsze schodzi z obrotów poniżej 1tys obr. Czasem przykładowo po odpuszczeniu gazu przy ok 2 tys obr oraz wysprzęgleniu silnik nadal utrzymuje takie obroty. Czasem, gdy odpuszczę gaz czuję, że silnik prawidłowo hamuje i po wysprzęgleniu obroty momentalnie spadają na 850. Co jest nie tak? Edytowane 9 Listopada 2015 przez Daniel131
jacek70 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest on w gumowym trójniku pod kolektorem ssącym.
totek94 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Jeśli sprawa leży czysto mechanicznie to też bym sprawdził zaworek. Natomiast pytanie jest czy silnik nie schodzi z obrotów czy tylko niepokazuje obrotomierz że schodzi ? Jak miałem przycięty krokowy od obrotomierza to sprawa wyglądała identycznie, po jeździe na autostradzie przy 3,5k obrotów wolne "miałem" na obrotomierzu >2k. I też przyczyny szukałem mechanicznej, a nie w przyciętych zegarach, bo przy normalnej jeździe nie szło zauważyć różnicy w pracy obrotomierza.
Daniel131 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witajcie O tym zaworku odpowietrzenia skrzyni korbowej nawet bym nie wpadł. Sprawdzę na pewno. A co do zawieszania się obrotów to wydaje mi się, że zegary są w porządku ponieważ podniesione obroty wyraźnie słychać po pracy silnika. Witajcie Wymieniłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz gumowy trójnik w którym on się znajduje ponieważ była w nim niewielka dziura. Niestety większej poprawy nie widzę. Nigdy nie wymieniałem zaworu dv. Czy może on być przyczyną tego problemu? Kolejnym elementem, który nasuwa mi się na myśl jest przepustnica. Po czyszczeniu oraz adaptacji obroty świrują jeszcze bardziej. Niby adaptacja po zapłonie przebiega prawidłowo ponieważ w vag-com w kanale 098 jest napisane Adtp.Ok, lecz mam wrażenie, że ta adaptacja jednak nie przeszła pomyślnie patrząc na zachowanie obrotów. Druga sprawa to taka, że bardzo rzadko udaje mi się zaadoptować przepustnicę za pomocą vag-com. Najczęściej pojawia się ERROR. Raz na kilka czasem kilkanaście razy uda się zaadoptować.
Magicbattle Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 gdy zawiezsza ci sie obroty macha w gore i spróbuj recznie zdusisz przepustnice prawdopodobnie ci sie przycina na potencjometrze. sciezki juz sa poprzecierane
Daniel131 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dzisiaj po krótkiej przejażdżce zatrzymałem się i obroty zatrzymały się na 1,3 tys/obr. Spróbowałem ręcznie 'zdusić' przepustnice i obroty spadły do 850. To oznacza, że przepustnica jest uszkodzona?
--Rafcio-- Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Miałem problem z obrotami i okazało się że mam dziurawą Dvkę, sprawdź jak u Ciebie jest.
nitro20 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Stawiałbym też na przepustnicę, miałem podobnie w innym aucie.
Daniel131 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam, Podmieniłem przepustnicę i wygląda to nieciekawie. Obroty nadal się wieszają tylko tym razem dokładnie na 1500obr/min. na rozgrzanym silniku od razu po odpaleniu obroty wskakują na 1500. Gdzie szukać przyczyny? DV również podmienię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się