Majkeltaker Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Mam dwa problemy z moją audi. Po pierwsze dzisiaj o 6 rano odpaliłem ją po 2 dniach przestoju, auto stało na dworze. Po odpaleniu bardzo trzęsło silnikiem, głośno charczał i zauważyłem coś niepokojącego związanego z wolnymi obrotami na biegu jałowym, po lekkiej przygazówce obroty spadały za nisko wyglądało to bardzo podobnie jak na filmiku: czekałem w aucie z 2 minuty czy przestanie się trząść ale nie przechodziło, tak samo z obrotami więc postanowiłem ruszyć i po 300 metrach dojechałem do świateł i już wszystko prawidłowo chodziło. Cicho, nie trzęsie się. Wydaje mi się że coś jest nie tak. Wydaje mi się że mam też za nisko obroty biegu jałowego bo wskazówka leży centralnie na przedostatniej kresce przed 1( czyli na drugiej małej od góry) chyba powinna być wyżej i może dlatego trzęsie? Niepokoi mnie to bo co będzie jak będzie zimniej? Podkreślam jeszcze raz po kilkuset metrach silnik już pracował bardzo płynnie i cicho. Drugi problem tyczy się się problemów z mocą, na 4 i 5 biegu zdecydowanie jest muł. Niby się rozpędza ale już mozolnie. Wężyki nowe, n75 nowy( dodał trochę życia ale nadal to nie jest to) W piątek idzie turbina do sprawdzenia ale czy może to być objaw zawalonego kolektora ssącego? albo zabrudzonych wirników? Ciężko mi znaleźć gdzieś informacje czy turbiny ze stałą geometrią są poddawane czyszczeniu. Jak próbuję coś wygooglać to tylko pisze o tych ze zmienną geometrią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się