Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drży trzęsie budą twarda praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Od niedawna zauważyłem pewien problem z moim AWX. gdy silnik jest zimny czuć jak lekko buja autem na boki ( nie zawsze to występuje). Gdy się rozgrzeje czuć jak buja autem ( trzęsie autem też nie zawsze). W trakcie jazdy przy obrotach do 1800 obrotów na 1 i 2 biegu czuć jak lekko szarpie auto ( przebieg 278 tys, dwumas wymieniany na LUK przy 230 tys). Mam wrażenie, że silnik pracuje twardo ( głośniej, bardziej drży) dodatkowo odnoszę wrażenie, że gdy drży nie pali jeden garn nawet na rozgrzanym silniku. Mam Vag-Com 3.11 nie wiem tylko gdzie i sprawdzić jakie powinny być poprawne pomiary. Myślę, by użyć LM i przeczyścić wtryski ( kupiłem auto przy przebiegu 211 tys nie używałem STP ani LM do tej pory)

Proszę o pomoc nie chcę doprowadzić do awari auta. w Trasie auto sprawuje się normalnie, Przy mocno dynamicznym ruszaniu spod świateł ( oczywiście gdy silnik jest rozgrzany) zostaje chmura za mną ( nie wiem jaki kolor, widzę tylko obłoki w światłach auta za mną bo jeżdzę zazwyczaj nocami). Poduszka pod skrzynią wymieniona nie dawno, czujnik temperatury płynu chłodzącego również. wiosną rok temu wymieniane świece na nowe

forumowicze, liczę na waszą pomoc.

( ps obecnie mieszkam we Wrocławiu, w razie co mogę podjechać do kogoś kto byłby skłonny pomóc, sprawdzić objawy)

Edytowane przez troudyl
Opublikowano

Nie koniecznie wtryski moze byc walniety czujnik temp cieczy ten z tylu na pompie vacum,wtryski sprawdz na goracym silniku engine 01 korekcje nr 13 bipy 23 bipy w 23 jak miedzy 0 a 50 to jest ok

Opublikowano (edytowane)

Nie koniecznie wtryski moze byc walniety czujnik temp cieczy ten z tylu na pompie vacum,wtryski sprawdz na goracym silniku engine 01 korekcje nr 13 bipy 23 bipy w 23 jak miedzy 0 a 50 to jest ok

Może być coś z tym czujnikiem bo na wiosne miałem wymieniane serwo od hamulcy i pompa vacuum była testowana, moze przy demontażu się uszkodził, bo mniej więcej to zaobserwowałem od tamtego czasu. Bipy sprawdzę jutro gdy będę w domu i podeśle wyniki.

Czy ty mówisz o tym czujniku temperatury płynu chłodzącego? miesiąc temu go wymieniłem, bo wariował.

Witam dziś zrobiłem po 7 km ( silnik rozgrzany - 90*C temp płynu chłodzącego pomiary w bloku 13 i 23. chyba o to chodziło.

Może ktoś na to rzucić okiem czy jest ok?

http://i68.tinypic.com/2i24rw0.jpg

Edytowane przez troudyl
Opublikowano

Jeden bip na minusie nic strasznego,ale na minusie znaczy slabe cisnienie paliwa lub za syfiony filtr,lub cos z pompa tandemowa.Na poczatek mozesz po doginac konektorki pompowtryskow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...