Mateusz Sykała 0 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Witam. Proszę o pomoc. Ostatnio wymieniłem olej, poprzedni właścicel nie pamiętał jaki lał ale powiedział ze prawdopodobnie zalewał 10w40 i taki też zalałem. Przejechałem około 200 km i pokazał się olej w zbiorniczku na płyn chłodniczy. Podpowiedzcie czy to uszczelka pod głowicą czy moze to być inna przyczyna. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Najprawdopodobniej uszczelka a kopci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 No niestety to będzie wina uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 a chłodniczka oleju czym jest chłodzona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sykała 0 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Nie kopci, a chlodniczka chlodzona wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 jak nie kopci to dziwne bo jeśli masz olej w wodzie to powinien kopić chyba że z chłodniczki leci do oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Jeżeli pod korkiem wlewu oleju nie ma mazi kakaowej i z zbiorniczka płynu nie czuć spalinami tylko jest sam czarny olej to ja bym obstawial chłodniczkę olejową do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) mazi pod korkiem oleju tworzy się gdy często oleju nie osiągnie danej temperatury jak woda bd w oleju a silnik bd grzany zawsze do prawidłowej temp pracy to mazi nie bd po co wymieniać chłodniczke jak dostanie się wody do oleju prze chłodniczke świadczy o walniętej uszczelce która kosztuje parę złotych a przypadkiem chłodniczka nie jest przy odmie ? Edytowane 22 Listopada 2015 przez Wojtek1995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Jak chłodniczka jest pęknięta w środku to wymiana uszczelki nic nie da.A chłodniczka olejowa jest pod filtrem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 w sumie racja ale to i tak można rozebrac i sprawdzić nad filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Najlepiej ją wyjąć i pod ciśnieniem sprawdzić w wodzie jeżeli pojawią się powietrze pod wodą to znaczy że przepuszcza najszybciej padają chłodniczki jak auto jeździ na wodzie a nie na płynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 szybciej padnie jak jeździ się na innym płynie niż g12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się