damianos181 0 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Witam,Znalazłem pod maską luźny wężyk podciśnienia wychodzący z kolektora ssącego i nie mam pojęcia skąd się wypiął. Gdzie powinien być podłączony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav14 1 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) zapożyczone z passatworld.com proszę bardzo Edytowane 10 Listopada 2015 przez rav14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Wedlug mnie to jest wezyk od zaworu DV. Nie zauwazyles spadku mocy auta, problemow z szarpaniem itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav14 1 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 wąż do dv masz pod spodem (zaraz pod czerwoną kreską zaznaczenia) i jest on w czarnym oplocie z białą skośną kreską. zresztą z odłączoną DVką jechałby jak tarpan nie 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos181 0 Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Dzięki wielkie Mam jeszcze jedno pytanie. Jakiej średnicy są te wężyki zaznaczone na zdjęciu, oraz te idące do DV? Są strasznie sparciałe i chciałbym je wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav14 1 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 te krótkie mają chyba 3,2mm wewnętrznej średnicy. do DV jest chyba troszkę większy, 4,5 albo 6mm wewnątrz - ktoś lepiej obcykany niech się wypowie. obu weź po 1,5m i powinno wystarczyć. ja na wszelki wypadek przy wymianie zastosowałem jeszcze malutkie cybanty żeby się nie obsuwało to wszystko samo z siebie. do wymiany krótkich pomaga demontaż czarnej rury powietrza przykręconej do głowicy oraz podniesienie zbiorniczka wyrównawczego chłodziwa (lepsze pole manewru i wgląd pod kolektor z prawej). do DV bez kanału się raczej nie dobierzesz. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos181 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Dzięki za wskazówki, kanał mam więc nie powinno być problemu. Mam w domu przemysowy wężyk, silikonowy ale o średnicy 4 mm. Nie będzie żadnych problemów jeśli wszędzie dam te 4 mm, czy lepiej nie kombinować i dać takie jak powinny być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav14 1 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 ja uważam że jeżeli będzie wchodzić na wcisk i dasz obejmy, to żadnego problemu nie ma. obawiam się tylko żeby silikonowe węże się nie łamały na zgięciach, bo pewnie są dość wiotkie? a jak widzisz na schematach, to ich trasy są mocno kręte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos181 0 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nie powinny sie załamywać, są dość elastyczne, ale na tyle sztywne że w palcach się ich nie ściśnie. Wchodzą ciasno, myślę że nawet bez obejm powinno być ok. Narazie założyłem je w miejscach dostępnych z pod maski, zobaczę jak się będą sprawować. Odkopuję temat. Wziąłem się za usuwanie SAI i innych pierdół. Mam problem ze zidentyfikowaniem jednego wężyka, nie mogę go znaleźć na żadnym schemacie. Wychodzi z n112: Potem biegnie razem z wężykiem do DV: I znika pod kolektorem wydechowym, między turbo a blokiem: Ktoś ma pomysł do czego prowadzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Do gruszki turbiny, w anb w org. była taka specyficzna gruszka w dwoma wejściami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos181 0 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Rozumiem, że w takim wypadku nie mogę wyrzucić n112? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter-eg 0 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Z tego co sie orientuje to wywalenie sai w anb nie jest dobrym pomyslem - ja swoje naprawilem - caly koszt 150zl (sama pompa 30zl ale musialem "egr" za 120zl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos181 0 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Pompa już od dawna nie działa, nie mam oryginalnej puszki filtra powietrza, katalizator niedługo tez wylatuje więc nie ma sensu tego naprawiać. Orientuje się ktoś czy ten drugi wężyk od gruszki turbiny może być podpięty bezpośrednio pod kolektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Zaslep go i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Dokladnie. Ja wkrecilem w niego srube ^^ (w tego krotkiego od trubo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianos181 0 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ok, tak też zrobię Dzięki za pomoc Jeszcze jedno pytanie. Wężyk wchodzący w nadkole po stronie kierowcy prowadzi do zbiornika podciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Czyli w ANB jednak można odłączyć sai? Bo mam kąta jeszcze ale widzę że poprzedni właściciel kostkę od Sai odłączył.. nie długo wyrzuce kata i chyba wywale Sai bo 14 błędów mam z tego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się