tomasz102 2 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Witam, Od jakiegoś czasu pojawił się problem ze skrzypieniem kierownicy. Podejrzewam, że to guma, która podtrzymuje kolumnę kierowiczą, bo dźwięk przypomina skrzypiącą szafę. Pojawia się na włączonym i wyłączonym silniku i słyszalny jest tylko wewnątrz. Ktoś ma pojęcie jak do niej się postać i ją przesmarować? Samochód mam po lifcie. Zdjąłem plastik nad nogami kierowcy. Spryskałem krzyżak wału, łożysko na wale i dalej piszy. Zdjąłem kierownice i napryskałem do wału oraz obok niego, jednak dalej skrzypi! Dźwięk bardzo podobny do tego z filmiku: Edytowane 11 Listopada 2015 przez tomasz102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfi 2 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Zakup w aptece strzykawkę i igłę taką aby olej łatwo przez nią przechodził. Wstrzyknij w każde z połączeń gumowych. Przetestowane. Uważaj tylko aby nie przedziurawić gumy. Postaraj się przebijać igłą prostopadle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 A gdzie występują te połączenia ? Bo zdjąłem kierownice i tam przesmarowałem gdzie była możliwość oraz zdjąłem dolną osłonę, która jest nad nogami kierowcy i też znalazłem tam jedno mocowanie. Gdzie jeszcze muszę się dostać i jak to zrobić ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Kolego mam ten sam problem, zaradziłeś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfi 2 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Sorry kolego długo nie byłem na forum.Chodzi o przesmarowanie połączeń w zawieszeniu. Trzeba zdjąć koło (lub wjechać na kanał) i wcisnąć trochę oleju w połączenia kulowe wszystkich elementów zawieszenia. Następnie pojeździć chwilę i poskręcać kierownicą żeby olej się rozprowadził. Można to zrobić na miejscu ale jeśli na betonie to będziesz robił to szkoda opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 0 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Sworznie Ci skrzypia. Tez tak miałem u siebie. Sparciala mi guma, ale wziąłem od innego wahacza, specjalny smar i nałożyłem gume nową i jest cisza i spokój. Wcześniej wstrzykiwałem oleju lecz co jakiś czas trzeba powtarzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Smarowanie pomaga tylko na chwilę a potem już wcale. U mnie kiedyś w b5 miałem tak samo i winne były wahacze dolne przednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Pogoda troszkę do bani więc na razie nie przyciszam radia i staram się tego nie słuchać. Mam identyczny dźwięk jak na filmiku wyżej i wydaje mi się że to z okolic przejścia drążka z magla do wnętrza auta, ale oczywiście to może się tak przenosić. Ale czy w maglu może coś tak piszczeć?Żeby to definitywnie sprawdzić to trza by było odpiąć obie końcówki drążków kierowniczych i wtedy kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się