Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe czy regeneracja?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, posiadam B5 1.9 AJM zmodzone na 144km i 355nm u Rogalottiego ale nadszedl kres turbiny od AWX-a. Pytan mam kilka a mianowicie.

-co sadzicie na temat takiego rozwiazania?? Po zalozeniu tak jakby jeszcze bardziej wydajnej turbiny niz awx nalezaloby na nowo ingerowac w ecu??Ma to sens i jak z zywotnoscia??

http://allegro.pl/turbo-tuning-1-9-tdi-vw-passatt-a4-avf-awx-hybryda-i5742509617.html

Jestem ze swietokrzyskiego i w zwiazku z tym moze ktos zaproponowac jakis profesjonalny zaklad w ktorym zregeneruja fachowo turbine? Albo moze ktos poda jakis adres na jaki mozna wyslac do regeneracji bez obawy o fuszerke. Jakie moga byc koszta regenerecji?? I ostatnie moje pytanie lepiej zregenerowac czy moze kupic nowa tutaj link

http://allegro.pl/nowa-turbina-turbo-audi-a4-a6-1-9tdi-130km-avf-awx-i5790871466.html

Z goru dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam...

Opublikowano
1)

Zakład Mechaniki Pojazdowej "Moto-Szlif" Makowski Artur, Makowska Alicja S.C.

ul. Krakowska 14

25-825 Kielce

tel. 41 368 73 37


2)

Grzywalscy s.c. Szlifowanie wałów i cylindrów, regenracja głowic i turbosprężarek

Adres: Sandomierska 204, Kielce, Polska

Telefon:+48 41 342 57 95


w żadnym z tych warsztatów nic nie robiłem więc nie wiem jak z jakością.

Ale wiem że Grzywalscy zajmuja się tym juz bardzo długo.

Mozesz zadzwonić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...