MikolajNF Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam serdecznie, posiadam B5 1.9 AJM zmodzone na 144km i 355nm u Rogalottiego ale nadszedl kres turbiny od AWX-a. Pytan mam kilka a mianowicie. -co sadzicie na temat takiego rozwiazania?? Po zalozeniu tak jakby jeszcze bardziej wydajnej turbiny niz awx nalezaloby na nowo ingerowac w ecu??Ma to sens i jak z zywotnoscia?? http://allegro.pl/turbo-tuning-1-9-tdi-vw-passatt-a4-avf-awx-hybryda-i5742509617.html Jestem ze swietokrzyskiego i w zwiazku z tym moze ktos zaproponowac jakis profesjonalny zaklad w ktorym zregeneruja fachowo turbine? Albo moze ktos poda jakis adres na jaki mozna wyslac do regeneracji bez obawy o fuszerke. Jakie moga byc koszta regenerecji?? I ostatnie moje pytanie lepiej zregenerowac czy moze kupic nowa tutaj link http://allegro.pl/nowa-turbina-turbo-audi-a4-a6-1-9tdi-130km-avf-awx-i5790871466.html Z goru dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam...
snuf Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 1) Zakład Mechaniki Pojazdowej "Moto-Szlif" Makowski Artur, Makowska Alicja S.C. ul. Krakowska 14 25-825 Kielce tel. 41 368 73 37 2) Grzywalscy s.c. Szlifowanie wałów i cylindrów, regenracja głowic i turbosprężarek Adres: Sandomierska 204, Kielce, Polska Telefon:+48 41 342 57 95 w żadnym z tych warsztatów nic nie robiłem więc nie wiem jak z jakością. Ale wiem że Grzywalscy zajmuja się tym juz bardzo długo. Mozesz zadzwonić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się