Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 by MaGGu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Oto mój dupowóz :)

Audi A3 1998 rok. W moich rękach od 3 lat

Seria 1.9 Tdi AHF 110KM i 235 NM.

Po zakupie wyglądał tak :

c1c0cb91b1c27a08.jpg

po jakimś tam czasie wjechały Felgi z TT 17" oraz tylne lampy Clear

dc9ac423bff934a9.jpg

Później obniżenie zawiasu. Springi H&R -35mm oraz amorki Bilstein B4 sport.

aa7f2aa4802b97b7.jpg

Przyszedł czas na inne felgi. Felgi z S3 17" oraz tylko lampy poliftowe :)

3d9f21dccf7056a8.jpg

W środku pomalowany kokpit wraz z rączkami w boczkach drzwi na czerń, wzorem S3 :) Nowe fotele z Ambition z Polifta :)

2d278a6400c1164d.jpg

f7e45cebad7acfa5.jpg

Droga na I ogólnopolski zlot A3-club.net w maju 2008 :)

d8bf11317aff245c.jpg

a32f4c7a875dbdae.jpg

Przyszedł czas na poważniejsze modyfikacje mechaniczne :)

Pierwsze zamontowałem IC z ARL-a z przespawanymi boczkami z Aluminium. Ciężko było go upchać pod seryjny zderzak, ale się udało.

2f31a7c54e56a076.jpg

Pierwsza wizyta u Aligatora na strojenie tego co siedziało pod maską, i wyszło to :

de77dde3efbdbf9e.jpg

Wymiana sprzęgła na zestaw VR6 i odlężony jednomas i kolejna wizyta u Wojtka na poprawki i wyszło to:

ef0c7cafe015b157.jpg

Po pierwszym hamowaniu ze strojenia z drogi wyszło 187 KM i 385 Nm. Po 7 Hamowaniach na hamowni wyszło optimum to ci widać na wykresie.

Aktualny Setup silnika to :

- Turbo ARL

- Wtryski 230-tki by Aligator

- IC ARL wraz z orurowaniem by Skapol & MaGGu

- Kolektor ssacy AWX

- pompa wtryskowa 11mm

- Brak Katalizatora

- Brak EGR

- sprzęgło VR6 z odlezonym kołem jednomasowym

- soft by Aligator

- olej Motul 8100 X-cess 5W40

- dolot od filtra powietrza do Turbo z nierdzewki

Auto jakoś jeździ :)

Kilka aktualnych fotek :)

0db7405c71063aab.jpg

5c659ccd68793e2f.jpg

1c74ed9d13e391e9.jpg

8abbad5c9f457fc1.jpg

na ostatnich fotach widać ze znalazł się daszek z S3 :)

Pozdrawiam.

Opublikowano

ładny projekt-musi ładnie zapinać na takim setupie, ważyłeś auto może??

Opublikowano

Ważyć nie ważyłem. Ma ważyć podobno ok 1280kg.

Jeździ jako tako :)

G-tech pokazał najlepszy czas 6,7sek do 96km/h. Dużo zależy od nawierzchni. [br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 14:44_________________________________________________

d977dcbc9ba25647.jpg

Opublikowano

nonono sympatycznie :good: Ładnie odpicowana furka, przeszkadzają mi tylko te chromowane maskownice sprysków na zderzaku :tongue4: Poza tym super :evil:

Opublikowano

... może się kiedyś pościgamy :decayed

eheh zalej porządny płyn do spryskiwaczy bo Ci zakopcie przednią szybę, tej Twojej eseczki :ON::banan3:

Opublikowano

No no furka jak marzenie gratuluje pomysłów i chęci fajnie że są jeszcze ludzie którzy robią a nie mówią :good: a może doradzisz mi coś w sprawie mojego samochodu... body kit mam za sobą myślę o silniku , jak narazie to seryjny 110 konny 1,9 tdi od czego proponujesz zacząć a może wogóle zmienić motor na silniejszy w nim zacząć grzebać?

Opublikowano

no ja tak myśle o jakiś ok 200 kM[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 18:45_________________________________________________a jak w takim wypadku wygląda sprawa ze skrzynią biegów wyminiałeś swoją czy zostałeś przy seryjnej? jak radzi sobi z taką mocą?

Opublikowano

ładna ...

Opublikowano

no ja tak myśle o jakiś ok 200 kM[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 18:45_________________________________________________a jak w takim wypadku wygląda sprawa ze skrzynią biegów wyminiałeś swoją czy zostałeś przy seryjnej? jak radzi sobi z taką mocą?

do 190-200KM wystarczy ten zestaw co u mnie.

Skrzynia seryjna, jakoś daje rade. Jedynie już dwa przeguby wewnętrzne wymieniałem, pierwszy siadł, bo miał prawo ( 270 tys km ) a za drugim razem z mojej głupoty :kox:

Opublikowano

Jest ok.

Tylko mam nadzieje, ze to nie jest znaczek quattro na grillu (trzecia fota).

Opublikowano

Znaczek był jak go kupiłem. Poprzedni właściciel miał fantazje.

Teraz leży w garażu na półce.

Opublikowano

Znaczek był jak go kupiłem. Poprzedni właściciel miał fantazje.

Teraz leży w garażu na półce.

:good::wink4:

Opublikowano

no ja tak myśle o jakiś ok 200 kM[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 18:45_________________________________________________a jak w takim wypadku wygląda sprawa ze skrzynią biegów wyminiałeś swoją czy zostałeś przy seryjnej? jak radzi sobi z taką mocą?

do 190-200KM wystarczy ten zestaw co u mnie.

Skrzynia seryjna, jakoś daje rade. Jedynie już dwa przeguby wewnętrzne wymieniałem, pierwszy siadł, bo miał prawo ( 270 tys km ) a za drugim razem z mojej głupoty :kox:

znow ten sfiszczacy samolot :tongue4: ali zrobil dobra robote $/wynik :naughty:

Opublikowano

Dawno mnie Tutaj nie było :)

Małe odświeżenie tematu.

Z ważniejszych rzeczy wjechała:

- Nowa sprężarka Gt17/22, jakieś 8 miesięcy temu

- Kompletny przedni zderzak z S3

- Gumowe elementy zawieszenia z poliuretanu, plus łapa silnika.

- Słupek z dodatkowymi wskaźnikami własnej roboty.

- Chłodniczka Oleju z ARL

- Zawieszenie Koni Kit sport 1130 z regulacją siły tłumienia

1BJ_60.jpg

bJEJ0.jpg

1BK94A.jpg

1SiOdA.jpg

bJRbJ.jpg

1BKvwS.jpg

Opublikowano

Magik, jaki czas na 1/4 klepiesz?

Orientacyjnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...