MaGGu Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam. Oto mój dupowóz Audi A3 1998 rok. W moich rękach od 3 lat Seria 1.9 Tdi AHF 110KM i 235 NM. Po zakupie wyglądał tak : po jakimś tam czasie wjechały Felgi z TT 17" oraz tylne lampy Clear Później obniżenie zawiasu. Springi H&R -35mm oraz amorki Bilstein B4 sport. Przyszedł czas na inne felgi. Felgi z S3 17" oraz tylko lampy poliftowe W środku pomalowany kokpit wraz z rączkami w boczkach drzwi na czerń, wzorem S3 Nowe fotele z Ambition z Polifta Droga na I ogólnopolski zlot A3-club.net w maju 2008 Przyszedł czas na poważniejsze modyfikacje mechaniczne Pierwsze zamontowałem IC z ARL-a z przespawanymi boczkami z Aluminium. Ciężko było go upchać pod seryjny zderzak, ale się udało. Pierwsza wizyta u Aligatora na strojenie tego co siedziało pod maską, i wyszło to : Wymiana sprzęgła na zestaw VR6 i odlężony jednomas i kolejna wizyta u Wojtka na poprawki i wyszło to: Po pierwszym hamowaniu ze strojenia z drogi wyszło 187 KM i 385 Nm. Po 7 Hamowaniach na hamowni wyszło optimum to ci widać na wykresie. Aktualny Setup silnika to : - Turbo ARL - Wtryski 230-tki by Aligator - IC ARL wraz z orurowaniem by Skapol & MaGGu - Kolektor ssacy AWX - pompa wtryskowa 11mm - Brak Katalizatora - Brak EGR - sprzęgło VR6 z odlezonym kołem jednomasowym - soft by Aligator - olej Motul 8100 X-cess 5W40 - dolot od filtra powietrza do Turbo z nierdzewki Auto jakoś jeździ Kilka aktualnych fotek na ostatnich fotach widać ze znalazł się daszek z S3 Pozdrawiam.
Iverson Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 ładny projekt-musi ładnie zapinać na takim setupie, ważyłeś auto może??
MaGGu Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 Ważyć nie ważyłem. Ma ważyć podobno ok 1280kg. Jeździ jako tako G-tech pokazał najlepszy czas 6,7sek do 96km/h. Dużo zależy od nawierzchni. [br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 14:44_________________________________________________
rafalekx Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 nonono sympatycznie Ładnie odpicowana furka, przeszkadzają mi tylko te chromowane maskownice sprysków na zderzaku Poza tym super
MaGGu Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 eheh nie tylko Tobie Ciężko kupić kompletny zderzak z S3 do 8L...
Michas Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 dobra fura, dobrze że nie 8P ... może się kiedyś pościgamy
MaGGu Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 ... może się kiedyś pościgamy :decayed eheh zalej porządny płyn do spryskiwaczy bo Ci zakopcie przednią szybę, tej Twojej eseczki
Sojer84 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 No no furka jak marzenie gratuluje pomysłów i chęci fajnie że są jeszcze ludzie którzy robią a nie mówią a może doradzisz mi coś w sprawie mojego samochodu... body kit mam za sobą myślę o silniku , jak narazie to seryjny 110 konny 1,9 tdi od czego proponujesz zacząć a może wogóle zmienić motor na silniejszy w nim zacząć grzebać?
MaGGu Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 pierw odpowiedz sobie na pytanie, jaka moc Cie zadowoli.
Sojer84 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 no ja tak myśle o jakiś ok 200 kM[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 18:45_________________________________________________a jak w takim wypadku wygląda sprawa ze skrzynią biegów wyminiałeś swoją czy zostałeś przy seryjnej? jak radzi sobi z taką mocą?
MaGGu Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 no ja tak myśle o jakiś ok 200 kM[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 18:45_________________________________________________a jak w takim wypadku wygląda sprawa ze skrzynią biegów wyminiałeś swoją czy zostałeś przy seryjnej? jak radzi sobi z taką mocą? do 190-200KM wystarczy ten zestaw co u mnie. Skrzynia seryjna, jakoś daje rade. Jedynie już dwa przeguby wewnętrzne wymieniałem, pierwszy siadł, bo miał prawo ( 270 tys km ) a za drugim razem z mojej głupoty
elmek Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Jest ok. Tylko mam nadzieje, ze to nie jest znaczek quattro na grillu (trzecia fota).
MaGGu Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Znaczek był jak go kupiłem. Poprzedni właściciel miał fantazje. Teraz leży w garażu na półce.
elmek Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Znaczek był jak go kupiłem. Poprzedni właściciel miał fantazje. Teraz leży w garażu na półce.
kmiler Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 no ja tak myśle o jakiś ok 200 kM[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 18:45_________________________________________________a jak w takim wypadku wygląda sprawa ze skrzynią biegów wyminiałeś swoją czy zostałeś przy seryjnej? jak radzi sobi z taką mocą? do 190-200KM wystarczy ten zestaw co u mnie. Skrzynia seryjna, jakoś daje rade. Jedynie już dwa przeguby wewnętrzne wymieniałem, pierwszy siadł, bo miał prawo ( 270 tys km ) a za drugim razem z mojej głupoty znow ten sfiszczacy samolot ali zrobil dobra robote $/wynik
MaGGu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 Dawno mnie Tutaj nie było Małe odświeżenie tematu. Z ważniejszych rzeczy wjechała: - Nowa sprężarka Gt17/22, jakieś 8 miesięcy temu - Kompletny przedni zderzak z S3 - Gumowe elementy zawieszenia z poliuretanu, plus łapa silnika. - Słupek z dodatkowymi wskaźnikami własnej roboty. - Chłodniczka Oleju z ARL - Zawieszenie Koni Kit sport 1130 z regulacją siły tłumienia
rex Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Magik, jaki czas na 1/4 klepiesz? Orientacyjnie?
MaGGu Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Na Zwykłych oponach 14,77 Pomiar robiony TAG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się