Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 Limousine - 1.6 PB Ebony Pearl


Jarek_

Rekomendowane odpowiedzi

no i co,że 1.6? ważne się fajnie prezentuje :D to tylko dwie rury, a nie np jak wkładają Pakiet s4 do 1.9 diesla :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest w tym co piszesz. Aktualnie auto sie maluje, zobaczymy co wyjdzie.

Ale jako, że brak auta niczego nie usprawiedliwia to dorwałem felgi z oponami w fajnej cenie i stanie, niestety okropnie zaniedbane.

Brud i mazut :facepalm:

b3324d1b0b98885e.jpg

Na szczeście po godzinie pracy szczoteczką do zębów i trzykrotnym sprysku preparatem do felg Sonax udało się je doprowadzić do akceptowalnego stanu:

aabd89f53ac14d97.jpge5fd0bbe9991cea9.jpg

Tetraz czekają na powrót auta i lepszą pogodę.

b2b5009dd0b7325e.jpg

Odebrałem też przycisk awaryjnego i zatrzask schowka. Dzięku House ! :hi:

Dziś natomiast przygotowałem ramkę biegów do malowania w piano i to już ostatni element układanki :banan:

e9e39c9d808f3833.jpg

I na koniec mały gadżet:

f3004cd5aece8bacgen.jpg

Przy okazji zapytam, czy przy standardowym zawieszeniu i felgach 7j ET35 dystanse 20mm będą ok czy będzie wystawać poza obrys lub szorować po nadkolu przy większych dziurach?W

czoraj odebrałem parę gratów od ASO i cos jeszcze :banan:

5252072cacf20dc4.jpg

5ceb341812098a55.jpg

A tak wyglada po powrocie od malarza i z tylnym zderzakiem S-line
56414a0fa6693247.jpg
7d10b660aaaaf1b4.jpg

i ta płytka na rączce drzwi kierowcy .....nie tędy droga

ffdd5ecf0b5df162.jpg:hi:

Zaległe zdjęcie jeszcze z wiosny.

767a0b8aae64b39c.jpg

I coś bardziej aktualnego. Nowe tarcze i klocki oraz zregenerowane zaciski na tył

d96c08b0d586e919.jpg

Edytowane przez Jarek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego te przyciski do opuszczania szyb ? U mnie jeden świruje i planuje wymianę a te ładniejsze niż zwykłe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego te przyciski do opuszczania szyb ? U mnie jeden świruje i planuje wymianę a te ładniejsze niż zwykłe :D

Kurcze, przyciski od szyb są oryginalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mają takich chromów na końcu ? Czy to tak wytarte do białego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Po 2.5 roku autko wyglada tak i chyba ten stan zakonczy jego modzenie.

 

 

 

PHOTO_20180507_073651.jpg

PHOTO_20180507_073542.jpg

PHOTO_20180507_073741.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.01.2016 o 16:25, hiszpan123 napisał:

Strzeliłeś sobie w stope z tym silnikiem. :kwasny:

Nic podobnego! Cechą podstawową tej jednostki,jest  trwałość i NIEZAWODNOŚĆ. A  że to nie jest wyścigówka,to dlatego mogą nim poruszać sie tylko kierowcy  z wyobraźnią na drodze.Dlatego Niemcy nie pozbywają się ich tak łatwo,a wszelkie inne silniki są po kosmicznych przebiegach,albo kosztują fortunę.Przyjemność z jazdy gwarantowana A4B6 1.6 8V 102KM.Wystarczy jak,tu Kolega wyszczególnił (z podaniem dat nawet !,fajne,dziękuję!) wszystkie poprawki,zmiany i dodatki,aby cieszyć się z posiadania tej wersji Audi A4B6. Mnie,oprócz reszty, bardzo spodobalo się radio z nawigacją,i głośnomówiący zestaw nokii (chciałbym ,też żeby pasował do tej deski rozdzielczej).Chciałbym wiedzieć więcej o nim.bo mam "silwerkrestblutuf" ale za dużo przycisków jak dla mnie.Jazda tym autem nie męczy, nie wyprzedzam nigdy  "na styk",jak ktoś przy 100km/h nie może za mną wytrzymać,to go puszczam,a za chwię,przeważnie jestem  już za nim.Więc nie wierzcie w te bzdury,że musi być turbodoładowanie,dwie rury z tylu,kosztowne "mody" ,bo inaczej nie ma jazdy.Wypada mi życzyć Koledze,abyś częściej gościł na tym Forum,i dzielił się wiedzą na temat tej właśnie A- czwórki z tym silnikiem.Właścicieli  tej wersji jest dużo ale nie każdy chce i umie coś napisać ,jasno opisać problem,aby inni czytający coś  z tego zrozumieli. Ja   oczywiście też wymieniłem na nowe ,"ori" np eżektor plastikowy,wąż gumowy w układzie chłodzenia ,przełącznik świateł,nie mówiąc o wszystkich hamulcach (brembo),pompie,płynach,filtrach.Olej 10w40shell Helix 0,4L na tysiąc km,to w autach grupy VW normalne zużycie.Pozdrawiam.WW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę dodać,że wymieniłem oring w skrzyni niegów,oring pólosi,bo przez nieszczelność wydmuchało ponad 0.5L drogiego oleju ori(180,-PLN/litr)Wymienię też podyszkę środkową zawieszenia skrzyni biegow,tylko nie wiem czy muszę śrubt mocujące też wymieniać,jak w przypadku flanszy półosi.Narazie nie ma co wymyślać,orócz może,wymiany tłumika,ale na przeglądzie sprawdzal kilka dni temu spaliny,i wszystko w normie.Orzeszedł wszystkie szarpaki i próby hamowni,tak,że dość surowo sprawdzony przez  dociekliwego mechanika.Coś znalazł przy lince hamulca Lewy tyl,że się nie cofa i trzeba to przeczyścić specjalnym środkiem,,THX i Pozdro.Silnik 1,6 8V jest super,wyciaga 180km/h i po co komu zresztą takie szybkości na zwykłej drodze.? Cześć! WW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko piękne wizualnie dużo pracy widać włożone i staranności, gratuluję. 

co do 1.6... jeździłem b5 przez tydzień z tym silnikiem jazda to była męczarnia ale to zależy od tego co kto od auta oczekuje ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod względem komfortu B6 ma duużą przewagę nad B5 (dzięki wiadomo czemu i nowej "budzie" przede wszystkim).Jeździłem chwilę starszą B5 z silnikiem 1,9  TDI i wiem,że B6 to o niebo wygodniejsza i okazuje się,ponadczasowa,dalej rozpoznawalna karoseria.Auto ma niepowtarzalną sylwetkę,i nie dziwi mnie że jest tak chętnie kupowane,jako używane,później "modowane" ,odnawiane.A jeszcze limuzyna ! Jest rozpoznawalna i nie pomylisz z inną marką.Silnik 1,6 ALZ jest dla spokojnych i rozważnych kierowców,którzy nie wyprzedzają "na styk"  bo mają wyobraźnię.Pali 6,7l/100km a oleju 10W40 bierze 0,3L/1000km.Zresztą każdy silnik VW bierze to minimum.To tylko silnik Forda 1,6 90 KM DOHC Zetec nie brał mi wcale oleju (Mobil1 5W50),ale to były lata,kiedy Audi A4B5 kosztowal fortunę i nikt ich nie sprowadzał.  Poza tym silnik 1,6 8V nie drenuje kieszeni właściciela jak inne 1,8  czy 2,0 które są bardziej wymagające.Kolega włożył dużo pracy w to auto,ale nie będzie żałował.Musi sprawdzić kilka rzeczy napewno,jak sondy lambda,eżektor,przewody gumowe chłodzenia,i wiele innych.Świece zapłonowe NGK nie gorsze od BERU.Reflektory oczywiście tylko normalne,żadne "ledy" (kosz!).Życzę długiej bezstresowej eksploatacji tego autka i przyjemności z jazdy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!Zajrzałem tu po dłuuugiej przerwie.W tym czasie jedną z najważniejszych czynności to niedawna wymiana przednich łożysk na nowe FAG(SKF) z nowymi piastami Meyle (identyczne jak ORI),opłacało się,bo jest cichutko w autku.Wymieniono płyn wspomagania G002000M2,zapobiegawczo dla dobra przekładni kierowniczej.Oczywiście odbijak z przodu silnika  ORI  już dawno wymieniony.Nowe amortyzatory ze średniej pólki, z tyłu, zastąpiły już zużyte w 80% orginały. Światła DRL firmy  Einparts zostały wmontowane w szczeliny zderzaka,bo to jest właściwa akceptowalna wysokość ich montażu wzgl.jezdni.Narazie autko nie sprawia ,żadnych niespodzianek.Super jazda.Benzyna E10 ,okazuje odpowiednia dla tego silnika  ALZ ,co było na tym forum dziwnie przemilczanym tematem.Przepustnica wyczyszczona,przewody BERU,cewka zapłonowa Bosch,profilaktycznie wymienione (łatwy dostęp). Nawet zafundowałem ORI gumowe wykładziny Audi na podłogę,bo na razie korytkowe poczekają na błoto pośniegowe. Podsumowując, trasę ponad 300 km pokonuję bez wysiłku,wygodnie w  niecałe 3,5h. Pozdrawiam Was  , WW

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...