bandito16 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Witam, nie dawno kupiłem auto Wszystko było dobrze tylko że samochód dużo palił bo 11-12 litrów Pb. Skłoniło mnie to do zakupu kabla i więc zacząłem się bawić. Pierwsza próba podłączenia Vaga przyniosła takie rezultaty: WAUZZZ8DZYA082743 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 906 018 A Component: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0009 Coding: 08001 Shop #: WSC 06335 6 Faults Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-10 - - - Intermittent 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1000 1000 Więc idąc po najmniejszej lini oporu kupiłem nowy czujnik g62 i komplet świec wraz z termostatem bo temperatura nie rosła.Wyeliminowałem tym przerwę zapłonu (błąd 16685) i czujnik G62 (1650). błąd od Systemu EVAP już mi się więcej nie powtórzył więc uznałem go za nie istotny. Na obecną chwilę wyświetlają mi się błędy 16556 i 17549 no i rzadziej 17831. Czytając forum obstawiam że mam uszkodzoną przepływkę więc zrobiłem Logi. 001 http://vaglog.pl/log_240180.html 002 http://vaglog.pl/log_240179.html 003 http://vaglog.pl/log_240181.html 004 http://vaglog.pl/log_240182.html Czy na podstawie tego można stwierdzić poprawne działanie przepływomierza mas powietrza? Auto ogólnie że dużo pali to jeszcze na zimnym silniku gaśnie po odpaleniu. Dopiero przytrzymanie gazu pomaga i za chwilę się obroty stabilizują. Pozdrawiam Widzę że odezwu brak... ostatnio powrócił mi błąd EVAPu będę sprawdzał ten zaworek koło filtra na dniach. Pojawiły się również dodatkowo dwa takie błędy: 17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 35-10 - - - Intermittent 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-10 - - - Intermittent Teraz mam za ubogą mieszankę. A jeszcze w poprzednim tygodniu był błąd za bogatej. i moje Pytanie czy przez sondę za katem (przez ten błąd) może się tak mieszanka chrzanić? I czy temperatura na zimnym silniku w bloku engine może stać na 30*C czy ma być niższa - idąc rano bez odpalenia auta tyle mi pokazuje VAG Edytowane 18 Listopada 2015 przez bandito16
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się