krisc31 0 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam, czy to jest norma, że przy temp ok 10 st. C temperatura płynu wzrośnie aby do 30st po przejechaniu ok 2km? czy może oznaczać to ze np termostat jest wadliwy i dlatego mam wrażenie że powoli sie nagrzewa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav14 1 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 ja to sprawdzilem organoleptycznie: ruszasz rano na zimnym, zanim wskazówka temp pójdzie w górę (1-2km jazdy) otwierasz maskę i łapiesz wąż z chłodnicy, jeżeli letni tzn że termostat wcześnie puszcza i jest do wymiany. i druga rzecz, że podczas spokojnej jazdy w trasie może spadać temp łagodnie, to też symptom termostatu. ja u siebie tak miałem, wymieniłem i jest ok pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisc31 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 górny wąż faktycznie robi się ciepły natomiast jesli chodzi o wskaźnik temperatury jak już wejdzie na 90 st. to nie opada w czasie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deamone 2 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ostatnio miałem identyczną sytuację, po przejechaniu 5km miałem ledwo 60st. C. Ggórny wąż robił się ciepły, termostat był ciągle otwarty. Natomiast gdy osiągną temperaturę 90 stopni to w mieście czy w trasie ładnie trzymał 90. Po wymianie na nowy wszystko działa jak trzeba po 2-3km ma 90st C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam, czy to jest norma, że przy temp ok 10 st. C temperatura płynu wzrośnie aby do 30st po przejechaniu ok 2km? czy może oznaczać to ze np termostat jest wadliwy i dlatego mam wrażenie że powoli sie nagrzewa? Wygląda na to że niesprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orango 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Szybkość rozgrzania zależy od stylu jazdy... jeżeli rozgrzewa sie zbyt dlugo to termostat do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaja11 1 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Vag-Com wykazuję jakieś błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 A wszystko być może przez jeden oring http://a4-klub.pl/index.php?/topic/171736-b6-avj-termostat-czy-cos-innego-2-post-od-dolu/?hl=%2Btermostat+%2Bczy+%2Bco%B6+%2Binnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Podepnę się pod temat. W trasie wskazówka temperatury cieczy nawet nie drgnie z 50. W mieście, korku podnosi się do 60-65 stopni. To chyba wina termostatu, objawy na to wskazują ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się