Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Coś trzyma przy ruszaniu


longerek

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wymieniłem klocki. Pojechałem do sklepu kupiłem do 1.9tdi zawiozłem do mechanika powiedział że są za małe. Więc pojechałem wymienić okazało się że tarcze i klocki są od silnika 2,5. Po założeniu wszystko było ok(chyba bo nie odczułem tego od razu) Problem pojawił się gdy chciałem wjechać na podwórko otworzyłem bramę. Koła miałem prawie na maxa skręcone i gdy chciałem ruszyć czułem tak jakby coś trzymało auto. Po lekkim ruchu kierownicy w drugą stronę wszystko wróciło do normy. W czasie jazdy problemu nie ma ale gdy stanę i chce ruszyć znowu się to pojawia. Co to może być? Na starych klockach nie było tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odbija zacisk hamulcowy, (tłoczek zacisku) u mnie było to samo, po wymianie zacisku wszystko wróciło do normy koszt nowego przy zdaniu starego to 270zł lub 300zł , nie pamiętam już dokładnie.

albo zestaw regenerujacy za 75 zł ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może okazać sie zapieczony samoregulator...

samoregulator w przednich zaciskach pierwsze słyszę :polew: a to że zaciski odbijają to sprawa uszczelki w zacisku tzw mażetki kup zestaw naprawczy i po sprawie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samoregulator w przednich zaciskach pierwsze słyszę :polew: a to że zaciski odbijają to sprawa uszczelki w zacisku tzw mażetki kup zestaw naprawczy i po sprawie :wink4:

No faktycznie to śmieszne.W tym wypadku to Twoja wiedza jest naprawde śmieszna na temat ukladu hamulcowego.Dodładniej ujmując chodzi o "jarzmo zacisku z trzpieniami prowadzącymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samoregulator w przednich zaciskach pierwsze słyszę :polew: a to że zaciski odbijają to sprawa uszczelki w zacisku tzw mażetki kup zestaw naprawczy i po sprawie :wink4:

No faktycznie to śmieszne.W tym wypadku to Twoja wiedza jest naprawde śmieszna na temat ukladu hamulcowego.Dodładniej ujmując chodzi o "jarzmo zacisku z trzpieniami prowadzącymi"

no ale to nie jest samoregulator, tylko sprezyna kompensujaca zuzycie klockow.

prawdopodobnie, mechanik zle zalozyl zacisk, lub wlasnie owa sprezyne.

nie powinienes z tym jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" no ale to nie jest samoregulator, tylko sprezyna kompensujaca zuzycie klockow"

Musashi...no to jak nazwać inaczej rolę trzpieni prowadzących?..To właśnie miedzy innymi one pozwalają na zwolnienie zacisku wraz z tłoczkiem zacisku od tarczy hamulcowej.No a po drugie to nikt narazie nie powiedział że tak jeździ właściciel samochodu,tylko stwierdził że ma takie a nie inne wrażenie..Proszę czytać wątek od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robertnov jeśli chodzi o moją znajomość układu hamulcowego kierowniczego napędowego to hmmmm myslę że nie mam sobie nic do zarzucenia :decayed: trochę w tym fachu się robiło a co do jarzma to w jarzmo wkręcasz prowadnice zacisku a to nie samoregulator po prowadnicach zacisk tylko chodzi a za jego odbijanie żeby klocki nie tarły o tarcze odpowiedzialna jest tzw mażetka jak wcześniej pisałem ale koniec teorii o hamulcach spostrzeżenie Musashi jest jak najbardziej trafne że trzeba to zrobić jak najszybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o końcowe stwierdzenie to sie zgadzam.Jednak guma osłaniająca tloczek zacisku mająca za zadanie cofanie tłoczka to już mnie nikt nie przekona.... No a na dobra sprawę znajomość ukladów hamulcowych rownież stosowanych w lotnictwie nie jest mi obca.Pozatym jak do tej pory nie wypowiedział się longerek, jeśli co kolwiek jego problem ruszył z miejsca. W dalszym ciągu czekamy na informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: teraz to mnie rozbroiłeś kto powiedział że guma osłaniająca tłoczek odpowiedzialna jest za cofanie go :polew: w środku zacisku jest mażetka uszczelka która uszczelnia tłoczek żeby płyn nie wyciekał i to właśnie o niej cały czas mowa a nie o osłonce która widać na górze a teraz koniec sprzeczania i czekamy na końcową wypowiedz longerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mażetka która powoduje zluzowanie tłoczka ,cytuję "zacisk tylko chodzi a za jego odbijanie żeby klocki nie tarły o tarcze odpowiedzialna jest tzw mażetka jak wcześniej pisałem".Przytoczony cytat jest Twoim cytatem Pablo, dosłownie aby nie było wątpliwości...Nazywaj uszczelnie jak chcesz dla mnie jest to zwykły uszczelniacz.Może teraz razem się pośmiejeny za ten Twój tekst?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...