dliwski Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Panowie, pomóżcie, bo głupia sprawa. W teorii złe wyważenie kół może powodować drgania kierownicy lub nierówne zużycie opon. Natomiast u mnie sprawa wygląda tak - założyłem sobie sam zimówki (stalowe felgi) pod blokiem i wszystko było cacy, nic nie drżało, auto jechało prosto jak po szynach, ale na wszelki wypadek pojechałem wyważyć koła. Panowie wyważyli, założyli na auto i na drugi dzień jadąc w trasie zauważyłem, że ściąga mi samochód w prawo, wręcz czuję na kierownicy, że ma ochotę lekko skręcić. Co mogli zrobić źle? Przykręcili mi koła w innej kolejności (np. z tyłu na przód)? O co chodzi? Podejrzewam, że jak pojadę do nich z "reklamacją", to mnie wyśmieją, ale fakty są takie, że samochodem jeżdżę tylko ja i nic innego nie robiłem poza wyważaniem kół u nich i już następnego dnia poczułem różnicę...
dliwski Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Jest ok - we wszystkich kołach takie samo ciśnienie. Sprawdziłem to w pierwszej kolejności.
Jarek882 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) dziwne bo ja tak samo zmieniłem koła z letnich na zimówki wyważali mi je i ciągnie mi w lewo dzisiaj zmieniłem przód z tyłem i jest chyba lepiej ale to muszę pojeździć trochę. Rok temu na zimówkach było wszystko okej tak samo na letnich. Mam na zimę alu 17 cali opona na tym 215/45 i nie zauważyłem bo cepy z wulkanizacji zalozyli mi odważniki wewnątrz felgi na samym środku ale wątpię żeby przez to ściągało.. Edytowane 22 Listopada 2015 przez Jarek882
Alfi Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Panowie sprawdzaliście rotację opon?
dliwski Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Sprawdziłem, u mnie jest ok. Założone zgodnie ze strzałką. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dliwski Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Podjade jutro, ale wiecie jak to może wyglądać? "Panie, przecież wyważenie nie może mieć wpływu na ściąganie auta" i w sumie to prawda... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jarek882 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Panowie sprawdzaliście rotację opon?Ja mam asymetryczne wiec mogę zamieniać sobie jak chce. Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.
dliwski Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Byłem w tym warsztacie. Zamienili mi dzisiaj koła na próbę, ale znalazłem stare zdjęcie i porównałem i okazało się, że miałem założone tak samo cały czas. No więc (mimo że znam teorię) kazałem im jeszcze raz wszystkie wyważyć i założyć tak, jak były założone przeze mnie. Wyważyli, założyli i... Jedzie idealnie prosto. Zatem teoria teorią, ale w praktyce złe wyważenie może wywołać odczuwalne ściąganie auta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jarek882 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Byłem w tym warsztacie. Zamienili mi dzisiaj koła na próbę, ale znalazłem stare zdjęcie i porównałem i okazało się, że miałem założone tak samo cały czas. No więc (mimo że znam teorię) kazałem im jeszcze raz wszystkie wyważyć i założyć tak, jak były założone przeze mnie. Wyważyli, założyli i... Jedzie idealnie prosto. Zatem teoria teorią, ale w praktyce złe wyważenie może wywołać odczuwalne ściąganie auta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ja dzisiaj tak samo byłem i kazałem wyważyć tak jak było rok temu czyli odważniki po bokach od wewnętrznej strony felgi a nie na środku bo według mnie poszli na łatwiznę i dali na środku. dam znać czy się polepszyło Jestem po dłuższej trasie i auto jeździ jak na letnich czyli prosto. Zmieniłem koła przód tył i wywazylem tak jak być powinno :-) Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się