Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSi CDNB silnik pracuje nierówno na biegu jałowym


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

witam

auto nierówno pracuje na wolnych obrotach

błędy:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CAB.clb
Oznaczenie elementu: 8K2 907 115 Q HW: 8K2 907 115 D
Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H14 0004
Kodowanie: 0114000C18070160
Kod serwisu: WSC 06325 000 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS8K2907115Q A01006 (AU48)
ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AH.rod
VCID: 3D7ADFDCACFF54C9459-8068

5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju
P164D 00 [044] - nieprawidłowe działanie
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

2796 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej
P000A 00 [104] - za wolne
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

2795 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później
P0011 00 [096] - Nieosiągnięta wartość wymagana
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
P0341 00 [096] - niezrozumiały sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4096 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28)
P0016 00 [237] - Niepraw.przyporządkow.
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4010 - Regulacja biegu jałowego
P0506 00 [109] - obroty poniżej wymaganej wartości
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

reszta błędów to wypadanie zapłonow na wszystkich cylindrach
michę zdjąłem, wsio czyste jak łza, nowy olej, nowy filtr
cisnienie na wolnych obrotach ok 2 bary i utrzymuje sie tak do ok 3.5 tys obr/min
ale po przekroczeniu naglę wchodzi na 3.7 bara
podpowiedzcie jak sie zabrac za grata
z góry dzieku
T

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups... wszystko wskazuje na przestawiony rozrząd :/ Ale chyba delikatnie skoro pracuje w ogóle motor. Zdjąć przód i sprawdzić ustawienie rozrządu zgodnie z blokadami i coś więcej będziesz wiedział. Najpewniej łańcuch się naciągnął albo posypał napinacz, albo jedno spowodowało drugie.

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba sue tym skonczy.

Jak sprawdzic dzialanie fazatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze czujnik na walku sprawdzic ,mialem kiedys takie cuda w galancie. vr4 okazal sie walniety czujnik i silnik sie gubil w dzialaniu z powodu blednych odczytow,czujnik walu pokazywal ok a czujnik walka rozrzadu zle ,powodem blednego dzialania bylo uszkodzenie magnesu w czujniku

Edytowane przez szakal222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stało sie to od razu czy stopniowo ?

bo w przypadku tego auta z tygodnia na tydzien bylo coraz gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mial odpaly co jakis czas a pozniej coraz czesciej .az skonczyl zywot i do smieci ,balem sie o silnik,trzeba szukac ,moze jakies zwarcie ma lub nie styka cos jak nalezy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev a kanały 90-92 co pokazują ? tam chyba jest synchronizacja wałków (nie wiem czy w tfsi tez, ale chyba tak)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten chodzi po UDS, nie ma juz blokow pomiarowych tylko pomiary rozszerzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile auto ma przejechane ?

Patrzac na bledy wyglada na rozrzad ,tymbardziej ze problem poglebia sie stopniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...