Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Najpierw brak mocy, teraz nie odpala


Kamil Nowik

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi sie że w tym modelu była jedna, z resztą gdybym miał dwie. to po usunięciu katalizatora miałbym chyba większe problemy niż wysokie spalanie, czy się myle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na 99% AHL, więc masz jedną sondę przed katem w kolektorze tak jak ja.

ps. jak potrzebujesz Vag'a pisz śmiało w prywatnych, coś ogarniemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po usunieciu katalizatora raczej masz większą emisje spalin :D Kolega pare komentów wstecz sugerował przepływomierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po usunieciu katalizatora raczej masz większą emisje spalin :D Kolega pare komentów wstecz sugerował przepływomierz

Tak, wiem, też wydaje mi sie prawdpodobny, tyle że póki co nie mam skąd przełożyć żeby sprawdzić, ani też vag'a, jak ogarnę którąś z tych rzeczy to dam znać jaki efekt.

Dzięki za opowiedzi

Masz na 99% AHL, więc masz jedną sondę przed katem w kolektorze tak jak ja.

ps. jak potrzebujesz Vag'a pisz śmiało w prywatnych, coś ogarniemy

Napisalem na PW

Dodam, że wymieniłem wczoraj czujnik temperatury, a wraz z większym mrozem przybyły nowe problemy, mianowicie rano trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem, albo odpalać z gazem i póki auto sie nie rozgrzeje to potrafi gasnąć, albo dławić się przy ruszaniu, jak już ruszy jest wszystko OK.

Edytowane przez Kamil Nowik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do odpinania klemy, to w jakiej kolejnosci odpinac i podlaczac ? bo z tego co czytałem gdzieś kiedyś to ma to znaczenie i trzeba w odwrotnej kolejnosci, o ile dobrze pamietam.

Mam zamiar dzis przeczyscic przepustnicę, czy w tym modelu trzeba ją adaptować ?

Edytowane przez Kamil Nowik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw odłączasz - późnij + a podłączasz odwrotnie czyli najpierw + następnie -

Wyczyść przepustnice i zobacz czy bedzie poprawa z tego co wiem i sam raz czyściłem przepustnice w AHL nie adaptowałem jej i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale tak na przyszłość bedziesz wiedział w razie wymiany aku lub potrzeby ładowania :)

Daj znać jak rozwiążesz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, jakby ktoś miał podobne to powiem od początku co było przyczyną:

1. Pierwszy problem opisnay w pierwszym poście, nie wkręcanie się na obroty, brak mocy i następnie brak możliwości odpalenia - całkowicie zapchany katalizator, pompa paliwa(za małe ciśnienie), kable WN(przebicie), wymieniona została też cewka rozrusznika ale nie wiem czy miała coś do rzeczy.

2. Kolejny problem to wysokie spalanie, problemy z odpalaniem na zimnym, przygasanie przy ruszaniu, skaczące obroty - problemem okazał się czujnik temperatury wody, który raz już wymieniłem i problem nie ustał, jak się okazało nowy czujnik ... również był uszkodzony :) Czasem pokazywał prawidłowe temperatury według VAG'a aż w końcu na zimnym pojawiły się spore przekłamania, mechanik postanowił wyjąć sprawny czujnik z innego samochodu, włożył i samochód od razu zaczął inaczej pracować, sprawdzał go i wszystko było OK, odebrałem auto, przejeździłem ponad 50km w obecnych mrozach i jest super. Oprócz tego wyczyściłem wcześniej przepustnicę i uszczelniłem przewód wylotowy powietrza z silnika, ale te operacje akurat nie pomogły na ten główny problem.

Edytowane przez Kamil Nowik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...