Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy


susel123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem wiele razy poruszany,lecz bez odpowiedzi. Posiadam a4 b5 1.8 z gazem i borykamy się od paru miesięcy z brakiem mocy. Do 3 tys w miare jedzie powyżej muli. Był u kilku mechaników i nic. Wymieniona została przepustnica,przepływka,węże podciśnienia, cewka i świece,filtry,rozrzad który na 100% jest dobrze ustawiony, czujniki temp, halla itp.GAZ BYŁ SPRAWDZONY u gazownika, wymienione filtry i jakaś listwa.katalizator wycięty wsadzamy tłumik rozprezny w serwisie tłumików. Ciśnienie sprawdzane ma 12. VAG nie pokazuje żadnych błędów przed wymiana wymienionych części pokazywał bledy 016514 p0130 czujnik tlenu blok 1, 016486 p0102 czujnik mag g70 niski poziom wyjściowy, 017972 p1564 element zaworu regulacji przepustnicy niewystarczające napięcie oraz błąd 017967 01559. Po wymianie części vag nic nie pokazuje. Proszę o pomoc bo chyba wymieniłem pół auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień czujnik położenia wału on też potrafi auto mulić a co dziwne w wielu przypadkach nie pokazuje błędu.

Czujnik był wymieniany i nie ma różnicy n8e wiem co jeszcze pompa paliwa była podmieniona i te nic jemu zaczyna brakować mocy po ok 3 tys jakby nagle mu paliwa odcinalo ale na gazie jest to samo. Czy jest to fabryczna wada tych silników można jeszcze sprawdzić czy komputer jest uszkodzony ale trzeba zdjąć immo a to jest kolejne 200 zł. .....

Poprawka czujnik położenia walu nie był sprawdzany czy od 1.6 można podmienić? bo taki posiadam,

Czujnik położenia walu jednak nie był wymieniany. Czy mogę podmienić od 1.6 bo posiadam taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień czujnik położenia wału on też potrafi auto mulić a co dziwne w wielu przypadkach nie pokazuje błędu.

Czujnik był wymieniany i nie ma różnicy n8e wiem co jeszcze pompa paliwa była podmieniona i te nic jemu zaczyna brakować mocy po ok 3 tys jakby nagle mu paliwa odcinalo ale na gazie jest to samo. Czy jest to fabryczna wada tych silników można jeszcze sprawdzić czy komputer jest uszkodzony ale trzeba zdjąć immo a to jest kolejne 200 zł. .....

Poprawka czujnik położenia walu nie był sprawdzany czy od 1.6 można podmienić? bo taki posiadam,

Czujnik położenia walu jednak nie był wymieniany. Czy mogę podmienić od 1.6 bo posiadam taki.

mechaniki, wy sami macie uszkodzone komputery :polew: i nie ten silnik nie ma wady fabrycznej zwanym dalej brakiem mocy :grin:

gdyby czujnik polozenia walu byl uszkodzony to auto by nie odpalilo jak masz pier**lic glupoty to lepiej nic nie pisz andrzeju :facepalm:

zabawie sie w jasnowidza i powiem ci bez otwierania maski co masz uszkodzone, gruszka podcisnieniowa zapraszam do lektury(na dole strony masz pieknie opisane przezemnie jak ugryźć ten temat)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/328454-a4-b5-18-arg-gruszka-cisnieniowa/

jak bedziesz potrzebowal dodatkowych wyjasnien czy pomocy pisz na pw...

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień czujnik położenia wału on też potrafi auto mulić a co dziwne w wielu przypadkach nie pokazuje błędu.

Czujnik był wymieniany i nie ma różnicy n8e wiem co jeszcze pompa paliwa była podmieniona i te nic jemu zaczyna brakować mocy po ok 3 tys jakby nagle mu paliwa odcinalo ale na gazie jest to samo. Czy jest to fabryczna wada tych silników można jeszcze sprawdzić czy komputer jest uszkodzony ale trzeba zdjąć immo a to jest kolejne 200 zł. .....

Poprawka czujnik położenia walu nie był sprawdzany czy od 1.6 można podmienić? bo taki posiadam,

Czujnik położenia walu jednak nie był wymieniany. Czy mogę podmienić od 1.6 bo posiadam taki.

mechaniki, wy sami macie uszkodzone komputery :polew: i nie ten silnik nie ma wady fabrycznej zwanym dalej brakiem mocy :grin:

gdyby czujnik polozenia walu byl uszkodzony to auto by nie odpalilo jak masz pier**lic glupoty to lepiej nic nie pisz andrzeju :facepalm:

zabawie sie w jasnowidza i powiem ci bez otwierania maski co masz uszkodzone, gruszka podcisnieniowa zapraszam do lektury(na dole strony masz pieknie opisane przezemnie jak ugryźć ten temat)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/328454-a4-b5-18-arg-gruszka-cisnieniowa/

jak bedziesz potrzebowal dodatkowych wyjasnien czy pomocy pisz na pw...

Widać jak przemądrzały mechanik stawia diagnozę bez otwierania maski.Jak masz mało do powiedzenia to nie udawaj że dużo umiesz a jakie objawy powoduje czujnik położenia wału to zapraszam do lektury a nie łatwo powiedzieć nie będzie odpalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To forum jest doradzać kolegom a nie obrażać kogoś gdzie samemu ma się znikomą wiedzę bo udało się naprawić jedną usterkę i jestem wielki.Proponuję odwiedzić regulamin forum i przeczytać uważnie.

Gościu trust me przerabialem wszystko z tym silnikiem i swoja wiedze teoretyczna wsadź sobie miedzy bajki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powtórzę po raz kolejny to nie czujnik polozenia walu, gdyby byl uwalony to auto raz by chodzilo na 3 gary raz na dwa, jakies gasniecie auta, chwilowy brak iskry, duszenie, dlawienie sie silnika, trudności z zapaleniem silnika aż w końcu nie odpalal by w ogóle, kolega susel wspominal o braku mocy powyżej 3 tys obrotów a nie o niestabilnej i dziwnej pracy silnika,takie objawy daje nie działający system skracania dolotu(nasza gruszka) lub napinacz łańcucha rozrZadu gdy jest uszkodzony a w przypadku kolegi susel jest on w porządku bo ani nie klepie jak diesel na jalowym ani rano nie słyszy jak dzwoni mu przy roZruchu tak wiec przestań sie pogrążać w swojej niewiedzy

Bez pozdrowien

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu przy niczym się nie upiera jak ty to robisz tylko zasugerowałem koledze a tu wyskakujesz z tekstami jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.

Również ni pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyslalem mu link do tematu gdzie wyczerpany jest temat gruszki do cna a ty zaloze sie ze nawet nie przesledziles tematu i ni z gruszki ni z pietruszki mówisz zeby sprawdzil "cięgło" :polew: chcesz ponabijać posty czy ki uj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyslalem mu link do tematu gdzie wyczerpany jest temat gruszki do cna a ty zaloze sie ze nawet nie przesledziles tematu i ni z gruszki ni z pietruszki mówisz zeby sprawdzil "cięgło" :polew: chcesz ponabijać posty czy ki uj?

To może ja dodam coś od siebie :)

Mam ADR 1,8 i również od jakiegoś czasu borykałem się z brakiem mocy i szarpaniem lekkim w gazie, zwlaszcza jak z niskich obrotow wchodzilem w wysokie.

Poza tym auto na biegu jalowym lekko drgalo, po wymianie odmy przepustnicy etc. poprawa nie nastapila, bylo to zwiazane z brakiem sprezania na drugim tloku, 2 Ba zamiast 11 Ba.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kolega uszolek pisze wam dobrze bo sam rozgryzłem to i mu pomogłem z tym ramieniem od zapadek w kolektorach ale też może tkwic problem hydro napinacz jak źle dopina drugi wałek przy wysokich obrotach i też będzie przyczyną ja wymieniłem na zamiennik z firmy SWAg i można go o kant ch..a pobić takie to dobre 3 dni się tym nacieszyłem i auto stało 1,5 miesiąca aż zakupiłem pełen oryginał i jest gites

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...