kt65c453 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Witam, kiedyś zrobiłem logi na benzynie i na gazie i doradziliście nie używać gazu bo ubogo, coś pokombinowałem , zrobiłem logi z trasy ,może ktoś ocenić czy jest lepiej?? Tak na benzynie http://vaglog.pl/log_241797.html Tak było na gazie http://vaglog.pl/log_241798.html Po mojej modyfikacji jest tak http://vaglog.pl/log_241799.html Może ktoś ocenić czy jest lepiej??Wiem auto trzeba oddać do gaziarza ale jak wspomniałem za 2 miesiące w Polsce , do tego czasu można tak jeździć?? Czy jeszcze poprawić??
tomekb7 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 mozna tak jezdzic ale jest za bogato i auto bedzie troche wiecej palic,masz kabel do instalacji lpg i vcds to nie problem ogarnac ta instalike i obedzie sie bez wizyty u gaziarza
kt65c453 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 No dzisiaj studiowałem i jutro nowe mapy benzyny i gazu Wysłane za pomocą Commodore C64
tomekb7 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 mapki swoja droga ale najlpeiej to jest to wystroic na korekty w 33 knala podczas jazdy i na korekrty w kanale 32 ktore sie zmieniaja podczas jazdy srednio po przejechaniu 10 km a stabilizuja sie po 50 km,jak cos to zrob zdjecie mapy i mnoznika i zobaczymy co sie da zreobic no i sprawdz jakie jest cisnienie na reduktorze przy maksymalnych obrotach,
kt65c453 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Było tak ale to była tragedia bo w kanale 32 długoterminowe korekty jak jeździłem na gazie były po 25 proc . Z ciśnieniem na max obrotach to chodzi ci czy są spadki i układ wyrabia?? A nie lepiej jeszcze z obciążeniem? U mnie to będzie łatwe bo walne kickdown i multi kręci na górze. Najpierw zrobię nowa mape paliwa bo w miedzy czasie było porobione przy silniku , nowe podciśnienia cewki. Potem się zrobi mapę gazu a potem się będzie patrzeć na grupy w vagu . Taki mam plan, sugestie mile widziane Edytowane 3 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Widzę ze masz Diego g3 sterownik. Tak ciśnienie sprawdź pod obciążeniem czy nie ma większych spadków niż 0.3 bara pod odcieciem. A co do mnożnik to reguluje gobwedluk korekt bo to najlepsza metoda na wystrojone tego silnika. Na 32 kanale maks korekty +/-5 procent a na 33 kanale musi oscylować tak jak na Pb. Jeżeli sobie nie będzie sterownik radził z mnoznikem to zrób korekty po obrotach jeżeli masz taką funkcję.
kt65c453 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Ma korekty po rpm, chce je zrobić odrazu, najpierw jeszcze zmienię kolanko dolotowe bo moje jest klejone (tak kupilem) a druciarstwa nie lubię, nowe czeka na zmianę wiec nie widzę lepszego momentu niż przed strojeniem,I co myślicie o tym https://kme.eu/product,products,66.html Ja mam soft sterownika 3.0 j wiec będą działać wszystkie funkcjeWysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 4 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Sterownik jest okej zmień to kolano i h*ja ze strojeniem najlepiej jest we dwoje stroić.a żeby nie zredukowalo ci biegu przy gwałtownym przyspieszeniu to gaz do podłogi wciskając dopiero przy 3 tys obr i wtedy patrz na korekty.wraz ze wzrostem obrotów korekty będą spadać do Zera. Jak dasz w podłogę to go przeleje i bedziecsoadac ale też tak ustaw mnożnik żeby go za bardzo nie przylalo.
kt65c453 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Mam multitronic wiec jak dam "symulowany"3 bieg nie, redukuje chyba że wcisnę kickdown, kolanko juz zmienione i dziwie się jak ludzie mogą robić takie druciarstwo a rura okolice 30 zł, Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 4 Grudnia 2015 przez kt65c453
kt65c453 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) wojowałem ale jak daje w palnik to jest źle, ciś nie spada z 1,17 do 0.96, nie wiem czy mapy zbierać na zmianie biegów: ręcznie na drive czy może sport . To jest multitronik i w miescie silnik kręci się w okolicch 1100 w trasie dojdzie do 1700 http://vaglog.pl/log_241903.html Bez dużego obciążenia nie jest chyba źle, dopiero jak silnik mocno obciążony to widać braki, możne zagiąć jakoś ten model?? Choć jak patrze na prędkość obrotową silnika to widzę im większe obroty tym bardziej ubogo, zapomniałem o korektach rpm może to to?? Podsumowując, robić mapę benzyny od nowa?? w jakim trybie skrzyni robić mapy benzyny i w jakim stroić auto? Edytowane 4 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Podkrec trochę ciśnienie na reduktorze tak około 1.4 i zrób odnowa kalibracje i dopiero strój. Stroić możesz na d lub z symulacja biegów.
kt65c453 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) zalecane mam max 1,2 wiec nie zawiele 1,4 ?? Spróbuje jeszcze korektę rpm bo ubogo jest na wyższych obrotach a strojone było w przedziale ~1500 rpm (1250-2250) bo to automat i w tym zakresie jest oki Edytowane 4 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 auto musisz wystroic w calym zakresie obrotow od 2.5 tys obrotow juz zaczyna brakowac ci gazu i tego nie skorygujesz korekcja po obrotach.korekty po obrotach to robisz powyzej 5 tys obrotow.ciagnij mnoznikiem podoc mnoznik w o jedno klikniecie do gory kazda kropke i proba i tak zakazdym razem.ustaw tak zeby przy pelnym bucie cisnienie3 nie spadalo po nizej 1 bara a tak czy siak jezeli auto bedziesz chcial zestroic dobrze to musisz to cisnienie podniesc jezeli redukjtor jest dobry to nic mu sie nie stanie a te 220 koni trzeba czyms zaspokoic. ja u siebie ma 1.55 bara na redku i zyje i ma sie dobrze:d jak mu dasz 1.4 to mu nic nie bedzie.
kt65c453 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) jutro przestawię na 1,4 , szczególnie że wyczytałem że przy 6 tyś obrotów wtryskiwacz otwarty na 20 ms juz zapętla a ja na mapie na maxa mam juz 25 ms, tylko martwi mnie kwestia że im wyżej tym wtryskiwacze dostają po d*pie , ale ważniejszy silnik i jego warunki pracy niż wtryskiwacz Edytowane 4 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Jeżeli wtryskiwacze są okej to nie będą miały problemu z tym ciśnieniem narazie podnieś do 1.3 bara i zrób kalibracje i dostojny na korekty z 33 kanału w całym zakresie obrotów.
kt65c453 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Oki co mogłem to zrobiłem, wyczytałem ruwniez że moje wtryski lubia przedział 1,2-1,7 wiec poszło za rada kolegi na 1,4 i wszystko oki , parę razy było w palnik , było tez do odcinki , potem ogólnie użytkowanie, proszę o jakieś sugestie http://vaglog.pl/log_242053.html Edytowane 5 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 pojezdzij na tych ustawieniach i zobacz jakie beda korekty na 32 kanale jezeli beda sie miecic w przedziale +/-5 procent to zostaw. ale na moje oko od 2500 tys obrotow jest troche za ubogo a pod koniec jak dalejsz w palnik troche przylewa te koncowe . jeszcze mozna by ten mnoznik podregulowac lub korekty po obrotach zrobic
kt65c453 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) końcówkę miałem problem żeby nie było bardzo ubogo , dałem korektę po obrotach i tak jest, teraz zmniejszyłem korektę na dużych niewiele a na 2000-4000 troszkę dodałem, poczekamy zobaczymy jak będzie w kanale 32 po jakimś czasie Czy to ustawienie jest juz bezpieczne dla silnika?? No raczej lepiej niż to http://vaglog.pl/log_241798.html w skali 1-10 jak jest ustawione? Edytowane 5 Grudnia 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Jest możliwie ale mogło by być lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się