Celes Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, Nie dawno kupilem Audi A4 B6 po paru dniach nie moglem odpalic fury. Dałem do elektronika na sprawdzenie. Wniosek Pompa paliwa. Ponoc od diesla. Jak kupowalem samochod facet mowil ze licznik nie prawidlowo pokazuje... no i na to wychodzilo ze jak brak paliwa to pelen bak. Jak pelen bak to licznik pokazuje pusty... Kupilem uzywana pompe na podmianke i co... znowu po tej samej stronie plywak z opini elektryka i znajomych mechanikow wali ropa a sprzedawca zarzeka sie, klnie ze wyciagnieta z benzyny bo sam na niej jezdzil... W zalaczeniu zdjecie. Jak dobrze zrozumiałem plywak powinien byc umieszony po lewej stronie? Nie jak teraz po prawej? Proszę o pomoc i potwierdzenie lub zaprzeczenie tym informacja... ja juz glupieje... a fura stoi i stoi... taki udany zakup... Edytowane 10 Grudnia 2015 przez Krystian Bachorski
kamil-vag Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Podaj numery OE to Ci powiem z czego to jest. Numer mniej więcej dla ALT wygląda tak: 8E0919051 + znak literowy Silniki Diesla mają pompy o oznaczeniu 8E0919050 + kod literowy Czyli: Benzyna - 8E0 919 051 XX Diesel - 8E0 919 050 XX I ogólnie trzeba by po VINie dobrać: W zależności od numeru podwozia, jest inny typ pompy
Celes Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Hej, Dzieki za zainteresowanie VIN WAUZZZ8EZ1A033763 Powiedz mi gdzie ten kod OE znajde? Na obudowie go nie widze Albo pod tym syfem sie chowa... Edytowane 29 Stycznia 2016 przez Krystian Bachorski
kamil-vag Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Od góry na wieku, zobacz: to jest od ALT.
Celes Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Schował sie pod brudem... U mnie tez 8E0 919 051 L - czyli wychodzi na to ze benzyna VIN WAUZZZ8EZ1A033763 Czyli myslenie mechanika o innym polozeniu pływaka nie bylo do konca poprawne? Skad mu sie to wzielo Hej, Zalozylismy pompe dziala lecz znowu pokazuje blednie poziom paliwa... Jaki model pompy powinienem dobrać do swojej audinki? Obecnie mam dwie 8E0 919 051 L - jedna skonczyla swoj zywot... druga w piatek kupilem... Pierw pomyslalem moze samymi kablami podmianke na pinach zrobic. Elektromechanik wybil mi to z glowy bo to nic nie da. Kolejna opcja jaka rozważam to przelozenia samej plytki z plywakiem z innej pompy. Znalazlem jakies starszą XXX 919 051 C i w jej przypadku plywak skierowany w lewa strone... nie pamietam jakie oznaczenie bylo na poczatku, ale na pewno nie bylo to 8E0. Znalazlem rowniez pompe od Passat ktora ma w druga strone plywak - 8E0919051A nie powinno być problemów z jej działaniem? Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Krystian Bachorski
lukasz_wilga Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Hej kolego myślę, że problem jest z licznikem. Masz licznik od innego modelu rocznika(zamieniony stan położenia ). Zamień licznik i będzie ok.
Celes Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Hej, Poproszę elektromechanika, aby rozkręcił i sprawdził licznik. Tylko, że FIS również pokazuje, że mogę przejechać "dużo" kilometrów. A nie powinien w tym przypadku się gryźć ze wskaźnikiem paliwa? Sprawdziłem pompę od Passata z pływakiem w lewo skierowanym i pokazywało ok oprócz pełnego baku wtedy było 3/4 na wskasniku - inna oporność? 8E0919051A Znalazlem jeszcze takie cudo http://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=250317... tylko skad dorwac poprawny czujnik? Starszą/nowszą pompę? Pozdrawiam Hej Rozwiazane mozna zamknac temat. Dorwałem pompe od @xBladex z oznaczeniem 8E0 919 051 B. I tak jak znalazłem w linku http://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=250317były odwrócone opory na czujniku w porownaniu do .... 051 L Z licznikiem nic nie bylo grzebane. Pozdrawiam Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Krystian Bachorski
bartekrugby1 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Siema. Mam problem z pompą w moim alt, tzn stara skończyłą swój żywo i muszę kupić nową, z tym że cena w intercar to 1600, a aso 1800, i trochę mi się to nie uśmiecha bo po wakacjach chcę kupić trochę nowsze audi. Teraz pytanie: co oznaczają ostatnie dwie litery w symbolu pompy, czym się różni 8E0919051a od np 8E0919051cj?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się