Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stukanie przy zakretach przy predkosciach 70-90 km/h


stach81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przy jazdzie na zakretach w lewo przy predkosci od okolo 70 do 90 (male obroty silnika ponizej 2.5 tys) slysze stukanie dochodzace moim zdaniem z prawego tylniego kola.

W warsztacie sprawdzili lozyska (sa ok)

cisnienie w oponach wyrownane ( 2.1 bara)

zimmerblocki wymienione

jedyne co mi chodzi po glowie to wywazenie kol ?

Jakie sa wasze doswiadczenia w powyzszym temacie ?

POzdrawiam

:a4fan:

:a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to bym sie zapoznał z regulaminem i przywitał się w dziale Newbie

A co to Twojego zapytania to wynika z tego że masz oponę krzywą gdzieś musiały płótna strzelić i dlatego tak sie dzieję przerabiałem ten temat ale w innym pojeździe :smile: .

Najlepiej zamień sobie to koło z zapasem i sprawdź czy będzie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim podmień koło na inne. Jak podniesiesz auto do sprawdz łożysko/luzy na kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peter19854

witam u mnie tez to sie dzieje przy takich samych parametrach tylko ze u mnie wali jak jade na wprost a jak jade w prawo to puka jak by z aramty strzelal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązaniem moich stukow była wymiana przegubu zewnętrzengo po prawej stronie.

:a4fan: i niunia jeździ nie stukając.

Pozdrawiam wszystkich

Ja mam ten sam objaw ile kosztowała Cię ta przyjemność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jakiś czas temu wymieniłem przegub ale po lewej stronie. Zapłaciłem za przegub 138zł. W komplecie z przegubem w pudełku był też smar do przegubów, sprężyna krążkowa, pierścień odległościowy, osłona gumowa, 2 opaski i śruba do przegubu.(moment dokręcania tej śruby to: dla śruby M14: 115 Nm i obrócić dalej o kąt 180 stopni a dla śruby M16: 190 Nm i obrócić dalej o kąt 180 stopni). Nie wiem ile kosztuje robocizna bo wymieniłem sobie sam. Powodem wymiany było to, że jak ruszałem na skręconych kołach to było słychać strzelanie i chrupanie. Przy jeździe na wprost i na zakrętach było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee to jaki ty przegub kupiłes ?? Lobro to chyba nie było ?

ja chyba jestem jeszcze za cienki (brak narzędzi i czasu) by zabierac sie za naprawy.

chwilowo szukam silniczka do klimy bo mi padl (wymienie sam to juz akurat wiem jak). Jak zrobie dam jakiś materiał na fotostory.

proszę uzupełnij profil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...