Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bex po programie logi do oceny


kenzo30

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw zmienię ten filtr,jak nie pomoże wykręce świece,choć dziwna sprawa żeby na nowych świecach mierzyć szczelinę ale w dzisiejszych czasach wszystko możliwe:) a jutro powiem wam co z tym reduktorem czerwonym AC01 trochę krótko wytrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem nowe swiece i szczelina byla na jednych po 0.6 mm a na drugich po 1 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to różnica spora na tych świecach.Auto odebrałem od gazownika i powiedział ze reduktor jest ok i mam wyjezdzic gaz do zera, bo podejrzewa ze jakiś tam zawór ma winę, a na dodatek przypalili mi chyba sprzęgło bo brało bardzo wysoko ale się nie ślizga,a teraz ślizga się jak szalone wiec musze wymienić filtr paliwa oraz sprzeglo :-) macie jakiś sprawdzony zestaw do bexa i ile kosztuje komplet oczywiście bez dwumasy

A świece też sprawdzę,bo to nic nie kosztuje,a będzie pewność że są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ten strzał z doładowania dobił sprzęgło :wink:. Jak będziesz jechał na właczenie tempomatu to niech to też Ci poprawią .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Łukasz powiem im żeby to poprawili,ale to trochę potrwa bo trza nabierać kasę na nowe sprzeglo, na tym nawet logów juz nie da się zrobić :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


macie jakiś sprawdzony zestaw do bexa i ile kosztuje komplet oczywiście bez dwumasy

Sądzę że z czasem poleci już dwumas ile auto ma przebiegu ?. Mając wszystko na wierzchu szkoda by nie zmienić dwumasy.
1600 zł kosztuję Cię cały komplet sprzęgła Sachsa od 1.9tdi AWX, który pasuję P&P i wytrzymuję 300Nm przy 2000 obr/min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie dam się namówić na wymianę dwumasy,już tak raz zrobiłem w t4 i żałuję tego bardzo kupilem zestaw luka za 3600zl z wymianą(sam dwumas kosztowal1500zl.) i po 5tys.km.reklamacja której nie uznali i teraz jeżdżę na regenerowanej dwumasie(którą zasponsorowal mi sklep) Audi ma 145tys.km.pewnego przebiegu,wiec myślę,że dwumas jeszcze trochę potrzyma,ale nad sprzęgłem,łożyskiem oraz dociskiem się zastanowię, bo zestaw do mojego Bexa kosztuje 550zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie dam się namówić na wymianę dwumasy,już tak raz zrobiłem w t4 i żałuję tego bardzo kupilem zestaw luka za 3600zl z wymianą(sam dwumas kosztowal1500zl.) i po 5tys.km.reklamacja której nie uznali i teraz jeżdżę na regenerowanej dwumasie(którą zasponsorowal mi sklep) Audi ma 145tys.km.pewnego przebiegu,wiec myślę,że dwumas jeszcze trochę potrzyma,ale nad sprzęgłem,łożyskiem oraz dociskiem się zastanowię, bo zestaw do mojego Bexa kosztuje 550zl

Nie namawiam, sugeruję :)

U mnie póki co nie ma problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem na myśli ciebie tylko każdego kto będzie chciał mi zaproponować wymiany sprawnej dwumasy. Bo nie ma reguły ile ona wytrzyma jedne padają przy 200tys.km.a inne 400tys.km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejam nowe logi z nowym ori filtrem paliwa

bp 98

http://vaglog.pl/log_245869.html

http://vaglog.pl/log_245870.html

http://vaglog.pl/log_245871.html

No i nadal mam problem z lpg.

Gazownik sprawdził reduktor mówi ze jest ok.Później wyciągnął zawór w butli i wyczyścił go.Zalałem za 50zl gazu i było wszystko ok ciągnął na gazie do odcinki wyjeździłem gaz zatankowałem do fula i po okol 100-120 km. to samo czyli po wciśnięciu gazu w podłogę po chwili przełącza na bp.Może trzeba ustawić większe cisnienie na reduktorze? o ile sie nie myle to teraz jest 1,3bar jezeli tak to na ile zmienić?no i pozostało jeszcze strojenie ale najpierw muszę podjechać do turboelity na poprawke.

log lpg ale nie do końca bo przełączyło na bp

http://vaglog.pl/log_245872.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz popraw ten program, tak żeby nie było takiego przeładowania jak turbo wstaje, i żeby nie zapętlało wtrysków u góry bo czasy prawie 30 ms przy 5,3 tys obr to na lpg nie bedzie to normalnie jezdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok podjadę do nich a powiedz Łukasz czy wymiana filtra na oryginał coś pomogla,bo widzę ze dalej cofa ten zapłon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...