misieksnk Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 W sobotę zakupiłem auto na pewno znane wielu osobom z forum. Audi A4 B5 1.8T Quattro w wersji US, którego jeszcze we wrześniu właścicielem był erbete, któremu chciałem podziękować za udzielone informacje przez telefon. Jak można zobaczyć w jego temacie, to wyglądem postawił poprzeczkę dość wysoko :-) Oczywiście mam nadzieję, że u mnie nie będzie gorzej. - Marka: Audi - Model: A4 B5 US - Rok produkcji: 2000 - Kolor: Biały - Silnik: 1.8T AWM - Moc: seria 170KM, ale jest jakiś "czip" na 200KM - Wyposażenie: - US - szara skóra - xenon - klimatronik - 10 poduch powietrznych W planach jest OEM+, ale póki co to trzeba poprawić trochę niedociągnięć. Z racji, że jak wracam z pracy robi się ciemno, to takie o fotki robione workiem po kartoflach:
misieksnk Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Gleba - zobaczymy czy gwint czy kit Koło - póki co myślę na lato jakieś Flat Five w 18" założyć, ale co wyjdzie to zobaczymy. Poza tym, to wydaje mi się, że nie ma sensu bardziej poprawiać fabryki. Chyba, że grill wróci w srebro.
L23piotr Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 W swojej chce gwint bo z wszystkich przeczytanych postów wyniki ze gwint jest lepszym wyjściem:)
misieksnk Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jeśli tylko będę miał możliwość, to na pewno wpadnie gwint. Kit to ostateczność. Póki co to muszę pozbyć się trzech komunikatów z FIS-a, bo strasznie drażnią oczy. Pierwszy komunikat to brak płynu do spryskiwaczy - najprawdopodobniej walnięty czujnik, bo płyn jest, a komunikat nie zniknął. Dwa pozostałe, to ostrzeżenie o "spalonej żarówce" i "spalonej żarówce stopu", ale sprawdziłem i wszystkie żarówki świecą i nie wiem za bardzo co może być przyczyną.
L23piotr Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 U mnie czasem tez się pokazuje komunikat od świateł stopu ale zahamuje kilka razy i jest ok. nie mam pojęcia od czego
radimm Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Baligród? O fajnie, kolejne klubowe A4 w Bieszczadach! Amerykanka fajna! powodzenia w modzeniu! aaaa. jeśli masz ori obrysy US jeszcze, to załóż sobie wyłącznik do nich, bo leska milicja zaraz zabierze Ci dowód Edytowane 9 Grudnia 2015 przez radimm
misieksnk Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 Właśnie się zastanawiam co mi będzie chciał Pan władza wcisnąć, skoro ktoś to auto dopuścił do ruchu na naszych drogach, to spełnia ono odpowiednie warunki techniczne. To że oni są niedouczeni nie znaczy, że trzeba im na to pozwalać.
radimm Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Właśnie się zastanawiam co mi będzie chciał Pan władza wcisnąć, skoro ktoś to auto dopuścił do ruchu na naszych drogach, to spełnia ono odpowiednie warunki techniczne. To że oni są niedouczeni nie znaczy, że trzeba im na to pozwalać. też tego nie rozumiem - nowe volvo, bmw wychodziły na rynek europejski z obrysami. Trzeba by było przestudiować kodeks jedno jest pewne - jak trafisz na pana K z leskiej będziesz miał batalie, przerabiałem to 2razy a i jeszcze jedno - że diagnosta puścił auto na przeglądzie nie jest do końca wiążące - policjant może podważyć twoje badanie technicznej, zabrać dowód i skierować na powtórne badanie Edytowane 9 Grudnia 2015 przez radimm
misieksnk Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie chodzi mi o ostatnie badanie techniczne, tylko o badanie przy pierwszej rejestracji zaraz po sprowadzeniu samochodu z USA. Jest na to odpowiednie rozporządzenie ministra infrastruktury i chyba sobie wydrukuję i wrzucę do schowka specjalnie dla Pana K. :-D Dzisiaj do Audi wpadł komplecik nowych opon zimowych w odpowiednim rozmiarze, bo na starych to strach było jeździć. W tym roku jeszcze nic nie pisałem, ale to dlatego, że nie ma za bardzo o czym. Auto jeździ i cieszy z każdym pokonanym kilometrem :-) Na początku roku podczas przyspieszania coś zaczęło się nabijać. Okazało się, że to przegub wewnętrzny przedniego lewego koło, więc musiał wpaść nowy. Założony LPR, bo Spidana nie było, ale podobno też nie jest zły. Oprócz tego z racji, że poprzedni właściciel wyciął kata, a nie usunął sondy ze sterownika auto cały czas jeździło w trybie awaryjnym i raziło Checkiem w oczy, sonda została wyłączona w sterowniku. Było przy tym trochę problemów, ale ostatecznie udało się to ogarnąć. Teraz auto lepiej jedzie i nie razi kontrolką w oczy :-) 23.02 auto pojechało do Jasła na założenie podtlenku, niestety tylko LPG :-D Dlaczego do aż do Jasła? Bo każdy gazownik w Sanoku i okolicach jak usłyszał, że chce instalację do 1.8T na 250KM, to nie wiedział jak to ugryźć. Auto trafiło do Gregor10 i zostało wyposażone w instalację na podzespołach: sterownik - LPG TECH reduktor - KME RED.1 GOLD GT wtryski - DRAGON Wszystko jest ładnie zamontowane, tak że na pierwszy rzut oka nie rzuca się w oczy, jedynie butla w bagażniku, a to niestety tylko dlatego, że w USA wnęka na koło nie jest płaska, ponieważ pod spodem jest dodatkowy zbiornik EVAP. Póki co jestem zadowolony, bo auto nie straciło na mocy, więc frajda dalej jest. A tak sobie schowałem przycisk we wnętrzu :-) A tak wygląda komora silnika Ostatnio posypały się dwa łożyska w kołach w lewym przednim i prawym tylnym. Kupione Ruville, ale w środku miła niespodzianka, bo były FAG :-) Kilka groszy dzięki temu zostało w kieszeni. Dostałem też mały prezent w postaci ori tablicy USA :-) Może nie jest z Ohio, skąd auto przyjechało, ale przyjemny gift :-) Wczoraj z racji że sobota i cały dzień wolny, to zabrałem się za modyfikację reflektorów. W tym celu jakiś czas temu kupiłem reflektory w wersji EU, aby przeszczepić wkład, aby była możliwość założenia białej pozycji. Mod niewielki, ale przynajmniej spokojnie będzie można przez Lesko jeździć. Przy okazji rozebrania lamp na części pierwsze sprawdziłem jak wygląda odbłyśnik w soczewce. Okazało się, że odbłyśnik w zakupionych lampach jest w lepszym stanie niż mój, więc przy okazji podmieniłem go w lampach. Możliwe, że jest to efekt założenia przez kogoś wcześniej xenonów H.I.D., więc one też póki co wyleciały. Po złożeniu i założeniu zwykłej żarówki halogenowej światło w nocy jest znacznie lepsze niż na tych H.I.D.ach. I bandyta bez lamp ;-) Gril jest póki co paskudny, ale to dlatego, że chce aby czarna farba zeszła całkiem i został chrom. Edytowane 5 Lutego 2016 przez misieksnk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się