xxn Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam Mam taki problem zaswiecila mi sie kontrolka abs i esp bledy jakie wyskoczyly to czujnik cisnienia g 201 czujnik stopu oczywiscie Czujnik kata skretu G85 i jakis czujnik w prawym kole od abs ? tak mi mechanik powiedzial wiec kupilem nowa pompe abs ze sterownikiem od anglika ktora byla 100% sprawna zalozyli mi ta pompe zakodowali sterownik w kazdym badz razie wszystko bylo ok kontrolki zgasly bledow nie bylo przejechal sie 500 m i od nowa czujnik cisnienia g 201 mechanik kazal mi szukac innego sterownika abs wiec swoj stary zawiozlem do elektronika zeby go zrobil on powiedzial ze jest ok wszystko w moim sterowniku zalozyl go mechanik oczywiscie wszystko ok po 500m znowu blad czujnika cisnienia g201 wiec mechanik kazal mi szukac innego sterownika znalazlem ten sterownik zalozyl go i znowu to samo... ii kaze mi szukac innego sterownika bo mowi ze ten typ tak ma... nie wiem co juz mam robic..??
Lukasz_konin Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 A przy tym błędzie masz światło STOP ?
xxn Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 tak mam swiatlo stopu czujnik stop wymieniony na nowy
Lukasz_konin Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 To chyba też musisz zmienić mechanika, bo nie ma czegoś takiego " ten typ tak ma " W takim razie co do błędów muszą wypowiedzieć bardziej obeznani z forum
xxn Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 tak wlasnie moglby sie wypowiedziec ktos... tylko szkoda ze nikt nie chce nic pisac
Bromchit Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Nie rozumiem czujnik to część wymienna, a mechanik wymienia całą pompę abs Czy w ogóle zastanowił się nad swoim działaniami, jest jeszcze wiązka która może być gdzieś uszkodzona (sam miałem taki problem). A tutaj info gdzie owy czujnik się znajduje, a mechanikowi zasugeruj, żeby najpierw się doszkolił a dopiero brał się za naprawy samochodów . Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Bromchit
xxn Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 o dzieki kolego ta wiazka gdzie dokladnie idzie ? bo sam sie zastanawialem wlasnie nad tym czy jakies kable sie nie pourywaly... w koncu to juz stary samochod
Bromchit Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Pisząc o wiązce miałem na myśli kable idące do tego czujnika. U mnie pewnego razu wywaliło błąd tego czujnika, gdy robiłem coś w tamtych okolicach i ruszyłem właśnie te kabelki. Nie powiem Ci gdzie było uszkodzenie, bo szczerze to nawet nie naprawiłem tego ostatecznie, bo gdy ułożyłem inaczej kable błąd przestał się pojawiać i jakoś do tej pory nie mogę się za to zabrać
etines8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Zmień klocki juz masz zjechane do czujnika i pokazuje ci komputer Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 13 Grudnia 2015 przez etines8
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Zmień klocki juz masz zjechane do czujnika i pokazuje ci komputer Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie jestem pewien bo dawno nie wymieniałem klocków, ale kończące się klocki nie wyświetlają czerwonego komunikatu tylko żółty i ikonka też trochę inaczej wygląda. coś takiego to klocki: Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Bromchit
xxn Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Masz takie coś?? dokladnie tak kolego mam takie cos
lukas231 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 No to masz sterownik absu do naprawy,(zdjęcie z mojego auta jak się popsuło) około 150zl biorą za polutowanie, sterownik możesz wykręcić dać do naprawy i spokojnie możesz bez tego sterownika jeździć, tylko nie będzie Ci szybkości pokazywało, ja jeź dziłem bez sterownika z 3 tyg. [emoji14] z wykreceniem zejdzie ci z 10 min Pozdro, jak coś potrzeba to pisz
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 No to masz sterownik absu do naprawy,(zdjęcie z mojego auta jak się popsuło) około 150zl biorą za polutowanie, sterownik możesz wykręcić dać do naprawy i spokojnie możesz bez tego sterownika jeździć, tylko nie będzie Ci szybkości pokazywało, ja jeź dziłem bez sterownika z 3 tyg. [emoji14] z wykreceniem zejdzie ci z 10 min Pozdro, jak coś potrzeba to pisz Kolega w pierwszym poście pisał, że mechanik podobno już podmieniał sterowniki, i na każdym powtarzał się ten sam błąd. Niech się wypowie sam autor tematu.
xxn Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 pierwszy sterownik z tego samochodu byl u elektronika i niby wszystko z nim ok jest tzn on powiedzal mi tyle ze nie ma tych rzeczy co mu sie zawsze zdarzaly w takich sterownikach i ze wydaje sie byc wszystko wporzadku ale po zalozeniu nie dzialal pozniej kupilem drugi zalozyl go ten mechanik pojedzilem zeby te kontrolki zgasly jakis tam test sie robil czy cos i bylo tak ze wszystko zgaslo przyjechalem troche zahamowalem i oczywiscie kontrolki sie zaswiecaly od nowa wiec kupilem kolejny sterownik i dalej jest to samo dodam jeszcze ze pompa abs tez byla wymieniana nic to nie pomoglo dalej te same bledy...
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Mając na uwadze błąd który podałeś w pierwszym poście, sugerowałbym jednak sprawdzić kabelki idące do czujnika o którym wspomniałem wcześniej, lub sam czujnik jeśli nie był podmieniany na inny.
xxn Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 pompa byla zmieniana wiec czujnik raczej odpada... jutro sprawdzę kable kabel do czujnika wydaje sie byc ok nic nie widze w nim co moglo by wsazywac na to ze nie laczy lub jest ulamany przegnity itp. mam jeszcze jedna watpliwosc wymieniajac pompe ze starownikiem dalem inna o innych nr od a4 b6 2.4 albo 2.0 benzyna automat ma to jakies znaczenie ??
Bromchit Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Z tego co pamiętam to różnica jest tylko między ośką a quattro, musiałbym to sprawdzić, bo mogę się mylić. Albo niech ktoś inny się wypowie. U mnie kable też wyglądają ok. A pomimo tego jak ułożę inaczej wiazkę to wywala mi błąd. Pogoda tetaz nie sprzyja, ale jak się za to zabiorę to będę sprawdzał kable przy samym wejsciu do wtyczki, bo miałem już przypadki, że kabelek był przełamany właśnie w tym miejscu. A najlepiej to zmierzyć poprostu miernikiem ciągłość i będzie jasne czy kable są w porządku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się