Wasyl622 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam mam problem z audi przebieg 240 000km orginal. Turbo robione rok temu auto pracuje dobrze po odpaleniu brak dymu po,dodaniu gazu tez. Robię trasy po 1400km Polska Holandia prędkość max 140 min 120 skrzynia 5 biegowa auto użytkuje od 3 lat po przejechaniu 1400 km spali mi 200ml sprawdzam miarkę od wyjazdu i,na miejscu. Gdy wykręcę rurę od Ic wyleci niecaly kieliszek oleju odma ma znikome ilości oleju. Podczas jazdy po,gwałtownym dodaniu gazu widzę tylko siwy dym na postoju po,dodaniu gazu przy pomocy drogiej osoby nie widac nic co jest. Zrobiłem autem 10 000km juz poszli 1,2L co jest nie tak turbo,robione rok temu odalem do diagnozy usłyszałem nic się nie dzieje gdzie szukac przyczyny olej to Castrol 5W30 EDGE Jak dla mnie dobry olej. Proszę o diagnozę w problemie nie wieze ze auto wymaga remontu odpala bez problemu nie pracuje twardo. Spalanie przy prędkości 5,3l po sprawdzeniu ciśnienia oleju wszystko jak w książce ,,Sam naprawiam audi,, po zdjęciu bagnetu nie,kopci nic to co jest czy tak musi być wiem,że musi brać ale tez bez przesady 10 000
1977andrzej Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) 1,2l na 10.000km nie powiedziałbym, że to aż tak dużo. Dużo zależy od stylu jazdy. Większość użytkowników 1.9 Tdi dolewa przynajmniej 0,5 l oleju na 10.000km. Książka użytkowania pisze o możliwości zużycia oleju nawet na 1l na 1000km.... Ja bym się nie doszukiwał probemów i jeździł dalej. Poczytaj sobie o nowych 2.0 TFSI...tam to dopiero ludzie muszą dolewać. Może spóbuj jeszcze zmienić olej na innego producenta...tego co Ty używasz nikt tu nie poleca. Ja osobiście jeżdże na Motulu. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez 1977andrzej
Gość Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Pewnie turbo puszcza olej,zdejmij rure z turbo od spodu i zapal auto co i raz olej kapnie z turbiny.
pyra111 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Kolego przyczyną Twojego problemu jest sam olej który lejesz Szajstrol się nadaje do koparki. Nie polecam absolutnie tego oleju jak i wszyscy z tego forum. Po pierwsze zmień olej na motul lub na LM, nie musisz dziękować pozdrawiam http://pro-choice.pl/longtime-hight-tech-5w30-5l-lm1137-p-365.html ewentualanie http://pro-choice.pl/specific-50501-5w40-5l-p-13.html <- to rozwiąże Twój problem Edytowane 13 Grudnia 2015 przez pyra111
Wasyl622 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Turbo zrobione jest po regeneracj 20 000 wczesniej brak po duzo więcej po,pól roku oddalem do ponownego prawdzenia powiedzieli wszystko ok mię puszcza oleju. Sprobuje zmienić olej na inny
albert224 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zmień olej bo to wina oleju którego urzywasz. Serio miałem tak samo. Brał olej jek jezdziłem na tym castrolu. Po zmianie na Motul 5W40 myslałem ze nowy silnikmi włozyli:) Cichsza praca(zauwazalnie) i po przejechaniu 5000 km nie wiem czy cos ubyło zapewne tak ale bardzo mała ilosć. Zmieniaj szybko na coś innego.
Wasyl622 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 dziękuje jutro zmieniam na Motul 5w40 polecany przez was mam nadzieje że nie będe załował tej decyzji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się