Janis Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam, od pewnego dnia myślę nad HIDami, zakupiłem właśnie lampy poliftowe Valeo, natomiast nigdzie nie mogę znaleźć jak je zamontować, co w skład tego wchodzi - czy trzeba mieć jakiś żarnik, żeby pod ten kolejny żarnik się podpiąć - jestem w tym zielony, więc mogą Was moje "gdybania" śmieszyć. No nic, z tego co widzę na aukcjach jest tego pełno, jak i ludzi którzy to kupują. Jako laik wiadomo, że z moich przedliftowych żółtych H7 chciałem od razu przejść na coś porządniejszego 8000K( niby najbardziej jasne światło.. ), w ramach tego postanowiłem zakupić te polifty lecz nie stać mnie na wymiane całego przodu - mowa tutaj o Xenonach oryginalnych. Prosiłbym o Waszą pomoc, jak by to miało wyglądać wg. również kierowców.. czy nie będę aż ich zabijał tym światłem.
sebidi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 8000 to kibel nie światło niebieskie nie białe w deszczu nic nie będziesz widział 4300 5000 najlepsza opcja no i te komplety hid po 100 i 200 zł są gówno warte świeca chwile i się przepalaja nie wspominając już o braku stabilności napięcia po prostu widać jak palnik mruga zamiast świecić światłem ciągłym lepiej od razu wydać trochę więcej na dobry zestaw niż kupić i się załamać Soczewkę pod h7 możesz przerobić na d2s ja tak zrobiłem u siebie do tego skompletowalem 2 przetwornice z subaru imprezy 2013r akurat miałem okazję wziasc za bezcen i mogę stwierdzić że świeca elegancko a jeśli masz zdolności manualne to możesz bixenon wrzucić ale z tym to Juz jest trochę pracy
Janis Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ahhh, stąd napisane że żarnik jest na gwarancji rozruchowej, a reszta na rok. Pewnie troszkę w tym prawdy.. Zastanawiam się teraz po tym wszystkim czy opłaca się to robić, hah.
sebidi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Sczerze jak ci nie zależy na xenie do zakładaj polifty do tego osram nightbreaker h7 i tez będziesz zadowolony