cooljack Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Czy jest to wykonalne bez odjeżdzania z przodem? ktoś próbował? bo widze że może być problem z dolną śrubą. Przy okazji mam problem z altkiem...na zimnym silniku i na biegu jałowym coś puka (odgłos jakby pukać metalowym nożem w porcelanowy talerz). Potem w miare rozgrzewania silnika sampel ustaje. Wystarczy tez dodać np 100 RPM i sampel znika. Cześtotliwość pukania jest nieregularna i sama w sobie "regularność" tego pukania jest bez zwiazku z obrotami. Sprzeglo alternatora wymianione na nowe (INA) i dalem nowy napinacz (też INA) - także bez zwiazku. Miałem tylemat czy to nie pompa CR bo dzwiek wydobywa sie właśnie gdzies z okolicy altka i pompy CR. Zrzuciłem pasek PK i sampla brak. Każdą rolką kreciłem, ruszałem i niby wszystko igła. Dźwiek pojawia sie z 4-5 sek. po odpaleniu silnika i ustaje jak się gdzieś rozgrzeje do 20-25 st. Nic nie wyje - tylko ten dzwięk jest niepokojący.....właśnie sprawdziłem - jak sie puka (bez rytmu) metalowym kluczem od drzwi w talerz z duralexu leżacy na stole (to w 95% przypomina ten dzwiek). Jeszcze pompa klimy...ale bardziej słyszalne wydaje mi sie to u góry...na wszelki wypadek czynnik też oddessałem - także bez związku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się