lexyy Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, proszę o ocenę logów, auto lubi poszarpywać podczas przyspieszania1.9 tdi ARL http://vaglog.pl/log_243572.html http://vaglog.pl/log_243573.html http://vaglog.pl/log_243574.html http://vaglog.pl/log_243575.html http://vaglog.pl/log_243576.html http://vaglog.pl/log_243577.html http://vaglog.pl/log_243571.html http://vaglog.pl/log_243570.html http://vaglog.pl/log_243569.html Edytowane 16 Grudnia 2015 przez lexyy
lexyy Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 poprawione sorki, logi pewnie słabe ale może coś da rade, na pewno czujnik temperatury coś knoci bo później długo stal na postoju i nie podskoczyla
zbyszek7791 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 popraw synchronizacje wałka rozrządu i zrób od nowa logi każda grupa osobno
lexyy Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ok Ok Witam, wiec poprawiliśmy kat synchronizacji i zrobiliśmy logi, auto podczas jazdy na połowie gazu zaczyna szarpać http://vaglog.pl/log_244325.html http://vaglog.pl/log_244324.html http://vaglog.pl/log_244321.html http://vaglog.pl/log_244320.html http://vaglog.pl/log_244319.html http://vaglog.pl/log_244318.html http://vaglog.pl/log_244317.html http://vaglog.pl/log_244323.html http://vaglog.pl/log_244322.html
lukaszooo Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 przepływka ok, synchro skacze, pompki ok, turbo bardzo późno wstaje przy ok 2400
lexyy Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Jak wyregulowac, skrocic/wydluzyc na gruszcze
lukaszooo Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Dlugosc sztangi to swietosc i jesli nikt jej nie dotykal ty tez tego nie rob. U ciebie turbo jest od dolu silnika i nie pamietam czy widac sztage ale musisz sprawdzic czy na biegu jalowym sztanga jest wciagnieta i dobija do ogranicznika, wydaje mi sie ze masz problem z podcisnieniem bo dziury w dolocie nie widac na logach.
Jarol Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 (edytowane) No z turbo masz jakiś większy problem , z dołu późno wstaje, potem mocno przeładowuje a grą nie trzyma zadanego doładowania przez co tnie paliwo. Silnik niedogrzany, do sprawdzenia termostat Edytowane 23 Grudnia 2015 przez Jarol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się