Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.4 TDI, kilka pytań o poradę.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj w swoim samochodzie, po odpaleniu (stał przez kilka dni) zaobserwowałem dwie rzeczy:

- kilkanaście secund po odpalniu silnik zaczął się bardzo trząść i słychać było dudnienia (korekcje na pompkach zaczynały świrować i dobijaly do +/- 3.0), po wciśnięciu sprzęgła dudnienie momentalnie ustało a korekcje po paru sekundach się ustabilizowały (zmalały o rząd wielkości), czy świadczy to o końcu dwumasy?

- walczę z niskimi BIPami na pompkach (po -50 na każdej), po odpaleniu na każdej pompce BIPy wynoszą 0, później na trzeciej pompe BIPy szybko spadają do okolic -50, jak spadną na trzeciej to zaczynają spadać na drugiej pompce, jak spadną na drugiej to zaczynają spadać na pierwszej, co to za czary?

Opublikowano

Bipami na tym poziomie w aucie z tego rocznika się nie przejmuj ,są w normie :)

A jaja z korekcjami i nierówną pracą chwile po odpaleniu świadczą o braku paliwa w szynie zasilającej pompki.

Jest to najprawdopodobniej skutkiem cofania się paliwa do zbiornika .

Po odpaleniu pompki opróżniają szynę z paliwa , a pompy jeszcze nie zdążyły podać paliwa pod odpowiednim ciśnieniem, poza tym jest ono pewnie z powietrzem i przez to takie efekty :decayed:

Zalej zbiornik paliwa do pełna i postaw autko tyłem na górce, takiej chociaż ze 20 cm, jak po dwóch dobach odpali dobrze , to trzeba szukać nieszczelności :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...