trepek Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Wczoraj w swoim samochodzie, po odpaleniu (stał przez kilka dni) zaobserwowałem dwie rzeczy: - kilkanaście secund po odpalniu silnik zaczął się bardzo trząść i słychać było dudnienia (korekcje na pompkach zaczynały świrować i dobijaly do +/- 3.0), po wciśnięciu sprzęgła dudnienie momentalnie ustało a korekcje po paru sekundach się ustabilizowały (zmalały o rząd wielkości), czy świadczy to o końcu dwumasy? - walczę z niskimi BIPami na pompkach (po -50 na każdej), po odpaleniu na każdej pompce BIPy wynoszą 0, później na trzeciej pompe BIPy szybko spadają do okolic -50, jak spadną na trzeciej to zaczynają spadać na drugiej pompce, jak spadną na drugiej to zaczynają spadać na pierwszej, co to za czary?
piotrsob1 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Bipami na tym poziomie w aucie z tego rocznika się nie przejmuj ,są w normie A jaja z korekcjami i nierówną pracą chwile po odpaleniu świadczą o braku paliwa w szynie zasilającej pompki. Jest to najprawdopodobniej skutkiem cofania się paliwa do zbiornika . Po odpaleniu pompki opróżniają szynę z paliwa , a pompy jeszcze nie zdążyły podać paliwa pod odpowiednim ciśnieniem, poza tym jest ono pewnie z powietrzem i przez to takie efekty Zalej zbiornik paliwa do pełna i postaw autko tyłem na górce, takiej chociaż ze 20 cm, jak po dwóch dobach odpali dobrze , to trzeba szukać nieszczelności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się