Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Włączajacy się ABS-błąd-Wheel Speed Impulses; Deviation


rafalinsky1906

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Około miesiąc temu, po każdorazowym ruszeniu i przejechaniu paru/parunastu metrów zaczeła właczać mi się kontralka ABS (żółta) + czerwony mrugający wykrzyknik. Podpiołem do vaga i wyszło, że czujnik abs lewy przód i lewy tył. Przedwczoraj wymieniłem oba czujniki ale dalej po przejechaniu paru metrów kontrolka ponownie zapala się. Ponownie kilkukrotnie podpiołem do vaga i błędy czujników znikneły ale pojawia się inny błąd:

2 Faults Found:

00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation

35-10 - - - Intermittent

Pytanie: Czego może to dotyczyć? Dodam, że podnisłem auto na podnośnku przy każdym kole i troszkę cięzej kręci się prawy tył, minimalnie słychać łożysko.

Czy ten błąd może dotyczyć różnych prędkości kół?

Czy napewno czujniki są dobre (dobrze założone). Ich błędów już nie wywala, czyli raczej przerwy w obwodzie nie ma? Jeśli były by źle założone to powinno wyjsc na vagu (że np. prawy tyło, lewy itd.??).

Dodam, że poziom płynu hamulcowego mam dobry, układ odpowietrzony.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przegubach nic nie grzebałem. Koła i opony wszędzie takie same.

Po przejechaniu 30km ponownie podpiołem vaga i tu klops :/ Błąd Whell Speed Deviation znikł a pojawiły się błędy ABS: prawa storna przód i tył i lewy tył wrócił :/ Tylko lewy przód ok.

Sprawdziłem w Select/ABS/Meas.Block i każde koło na postoju pokazuje 1km/h. Czy tak ma być czy jednak powinno być 0? Bo czujnik prędkosci to jednoczesnie czujnik ABS?

We wtorek umówiony jestem na wymiane tarcz/klocków/łożysk z tyłu (i tak miałem już wymiać). Może pomoże? Macie jakieś pomysły co może powodować te błędy? Bo czyjników z prawej strony nie zamierzam wymieniać bo pewnie są ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może źle są ustawione ? Mają być 0.6-0.8mm od koronki inaczej będzie błąd pomimo że czujnik nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może źle są ustawione ? Mają być 0.6-0.8mm od koronki inaczej będzie błąd pomimo że czujnik nowy.

W jaki sposób sprawdzić tą odległość? Da się na vagu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problemem była uszkodzona koronka, dopiero wyjęciu jej było widać, że jest pęknięta. Przekłamywał mi jeden czujnik prędkości i przez to ABS świrował. Założenie nowej koronki załatwiło sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chłopaki za pomoc.

Luque. Mówisz o koronkach z przodu? Pod odkreceniu tarczy przednich mamy dostęp do koronki? Czy trzeba wyjmować przegub, bo nie pamietam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie była uszkodzona koronka w tylnym kole. Mechanik podłączył komputer który wykazał w czasie jazdy że czujnik prędkości w tym kole przekłamuje, po dokładnych oględzinach i zdjęciu koronki okazało się dopiero, że jest uszkodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koronki są tylko z tyłu. Z przodu są nacięcia na przegubie więc przedniej koronki siłą rzeczy uszkodzić się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...