sssV Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie zastanawia mnie dzwiek dochodzacy z turbo, prawdopodobnie turbo surge. Zrobilem logi grupie 11. Mozecie zerknac DYNAMICZNE:http://vaglog.pl/log_245037.html Statyczne Grupa 013: http://vaglog.pl/log_245048.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_245049.html Pierwszy raz sie tym bawie, wiec prosze o wyrozumialosc. I jeszcze film odnosnie dzwieku turbo (chodzi mi o ten powstajacy gdy schodzi z obrotow). https://www.youtube.com/watch?v=Ame9UIAriDE Edytowane 29 Grudnia 2015 przez sssV
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Nie chodzi jakoś strasznie, zwykła klekotania. Co do logów to rzeczywiście dziwnie skacze to doładowanie. Poszukaj dziury w dolocie, nie na oko tylko ciśnieniowo. Masz 2002r czyli pompa vacum LUKa i zapewne luźny króciec który gubi podciśnienie, zacznij do doprowadzenia żeby na gruszce było przynajmniej -0,55 bar. Jak Ogarniesz to co ci napisałem zrób komplet logów.
sssV Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 A ten dzwiek gdy schodzi z obrotow nie jest niepokojacy? Wyczytalem, ze to zaburzenie pracy turbiny.
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Dopóki nie wsadziłem pierwszej turbiny po regeneracji też myslałem że tak objawia sie koniec turbiny, teraz wiem ze przy schodzeniu z obrotów to normalny dzwięk. Dzwięk nasila sie gdy jest wywalony katalizator.
sssV Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 hmm Ja mam dolozonego dpfa wiec mozliwe, ze on tez cos miesza. W kazdym razie dzieki, jutro biore sie za krociec vacum i za szukanie nieszczelnosci dolotu.
lukaszooo Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zdejmij rure filtra i recznie zobacz jakie turbo ma luz, czy lekko chodzi i czy nie widac oleju. Jak wirnik dotyka obudowy a olej wyraznie sie saczy mozesz kupowac turbine, jesli jest maly luz a turbo nie lyka duzej ilosci oleju to jest ok.
sssV Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Dogrzebalem sie do wirnika. Luzu osiowego, takiego zeby przesuwac wirnik przod tyl nie ma. Luz taki na boki jest minimalny, nie widze sladow zeby wirnik gdziekolwiek ocieral. Oleju nie stwierdzilem, lopatki sa z delikatnym nalotem sadzy. Ma to rece i nogi? Co do oleju ogolnie to jestem 1000km po wymianie, na ta chwile nie widze zadnego ubytku (to auto mam od niedawna). Edytowane 31 Grudnia 2015 przez sssV
lukaszooo Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Wiec nic nie dotykaj bo turbo jest ok.
sssV Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 No i naprawione, W sumie to nie wiem co pomoglo bo usztywnilem luzny krociec pompy vacum i mechanik wyczyscil turbo (koszt 150zl).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się