Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 1.8 t BEX 190KM wypadanie zapłonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymien cewki lub jesli masz od kogo to podmien i zobacz so sie bedzie dzialo.Jesli to nie pomoze to moze juz glowica zbliza sie ku naprawie

Opublikowano

Wymien cewki lub jesli masz od kogo to podmien i zobacz so sie bedzie dzialo.Jesli to nie pomoze to moze juz glowica zbliza sie ku naprawie

Cewki podmieniane, świece zmieniane, obecnie podejrzenie padło na parownik, uszkodzony, nie daje ciśnienia i przepuszcza,( w pioątek będe miał nowy parownik Golda i wtedy zobacze)

Opublikowano

jakie są wartości w silniku w blokach 014 i 015?

Opublikowano

jakie są wartości w silniku w blokach 014 i 015?

Na obecną chwile nie mam dostępu do VCDS'a po weekendzie będę miał kompa to posprawdzam

jakie są wartości w silniku w blokach 014 i 015?

Na obecną chwile nie mam dostępu do VCDS'a po weekendzie będę miał kompa to posprawdzam

Wartości tych bloków sprawdzać na biegu jałowym??

Opublikowano

sprawdz na jałowych i zrób loga z 014 015 020

może któryś wtrysk działa nieprawidłowo

014 015 mają być zera

Opublikowano

sprawdz na jałowych i zrób loga z 014 015 020

może któryś wtrysk działa nieprawidłowo

014 015 mają być zera

Wtryski LPG tez zamieniałem miejscami i zapłon nadal wypadł na 3 i 4 , a u mnie parownik ma dwa wyjścia zasilające wtryski, jedno zasila 1 i 2 cylinder drugie 3 i 4 i stąd podejrzenie ze z parownikiem jest coś nie tak, teraz nawet są tez takie objawy, że jak chcę ostrzej przyspieszyć to odrazy lpg sie wyłącza i przerzuca na benzyne, jakby parownik nie dawał ciśnienia

sprawdz na jałowych i zrób loga z 014 015 020

może któryś wtrysk działa nieprawidłowo

014 015 mają być zera

na 15 i 16 kanale sa 3 zera przy odnośnikach licznik i na dole jest 104 lub 103 przy odnośniku tekst na wykresie na dole napis nieaktywny który czasem zmienia sie na napis aktywny, bloki sprawdzane na polskim vag-u 4.9

Opublikowano (edytowane)

zdejmij zasilanie z zaworu reduktora i ze zbiornika gazu (12 v) i w tedy zrób pomiar ,wydasz krocie na reduktor a póżniej na całą resztę .Zrób diagnozę czy wywala ci wypadanie zapłonów na Pb czy Lpg.

Edytowane przez krzysius
Opublikowano

zdejmij zasilanie z zaworu reduktora i ze zbiornika gazu (12 v) i w tedy zrób pomiar ,wydasz krocie na reduktor a póżniej na całą resztę .Zrób diagnozę czy wywala ci wypadanie zapłonów na Pb czy Lpg.

Zapłonu wywala na LPG na PB patrzyłem na trasie 245km/h i żadnego błędu odnośnie wypadania zapłonów ( aczkolwiek sądzę, że jakby coś blokowało auto podczas przyspieszania tak od 190km/h w górę) a podczas przełączenia na lpg od razu chec miga i błędy na VAG-u wypadanie zapłonu, Reduktor mam na gwarancji, ponieważ ma 6 miesięcy i gazownik ma mi dać drugi i wtedy zobaczymy jak sytuacja

Opublikowano (edytowane)

AA.....więc już wiemy coś więcej ,po 240 km jazdy na Pb błędów nie mamy wiec pozostaje Lpg .Zanim coś będziemy robić to zamień reduktor na nowy i w tedy test drogowy. Jeśli chodzi o moja pomoc w sobotę to skasuj błędy i jeżdzij na Pb aby móc odczytać podstawowe bloki pomiarowe.

Edytowane przez krzysius
Opublikowano

AA.....więc już wiemy coś więcej ,po 240 km jazdy na Pb błędów nie mamy wiec pozostaje Lpg .Zanim coś będziemy robić to zamień reduktor na nowy i w tedy test drogowy. Jeśli chodzi o moja pomoc w sobotę to skasuj błędy i jeżdzij na Pb aby móc odczytać podstawowe bloki pomiarowe.

mógłbyś podpowiedzieć jak porobić bloki pomiarowe i na jakich kanałach, ogólnie cała procedurę, można na Polskim Vag-u 4,9 to ogarnąc czy VCDS? Narazie myślę , że zmiana reduktora na nowy może rozwiąże problem

Witam, zmiana parownika LPG na nowy i regulacja instalacji rozwiązała problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...