Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny problem z ruszaniem..


przemek1259

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój tata ma A4 B7 z dokładnie tym samym silnikiem co ja czyli 2.0 ALT, u niego, jak ruszam bez gazu (tylko puszczam sprzęgło) to normalnie da się ruszyć, a u mnie w B6 jest tak jak by go dusiło wtedy, ma za małe obroty, zaczyna wibrować itp... Da się ruszyć ale wibruje i tak jak by miał za niskie obroty, dodam, że sprzęgło puszczam tak samo jak i w B7... Co to może być?


?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój tata ma A4 B7 z dokładnie tym samym silnikiem co ja czyli 2.0 ALT, u niego, jak ruszam bez gazu (tylko puszczam sprzęgło) to normalnie da się ruszyć, a u mnie w B6 jest tak jak by go dusiło wtedy, ma za małe obroty, zaczyna wibrować itp... Da się ruszyć ale wibruje i tak jak by miał za niskie obroty, dodam, że sprzęgło puszczam tak samo jak i w B7... Co to może być?

?

To o czym piszesz, u mnie ustąpiło po wymianie kierownicy powietrza (gruszki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój tata ma A4 B7 z dokładnie tym samym silnikiem co ja czyli 2.0 ALT, u niego, jak ruszam bez gazu (tylko puszczam sprzęgło) to normalnie da się ruszyć, a u mnie w B6 jest tak jak by go dusiło wtedy, ma za małe obroty, zaczyna wibrować itp... Da się ruszyć ale wibruje i tak jak by miał za niskie obroty, dodam, że sprzęgło puszczam tak samo jak i w B7... Co to może być?

?

To o czym piszesz, u mnie ustąpiło po wymianie kierownicy powietrza (gruszki).

Jaki koszt jest tego i dużo trzeba roboty żeby to wymienić? Nie miałes przypadkiem tez problemu z wolno spadajacymi obrotami przez co szarpalo przy zmianie biegów?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dodatku może być przytkany KAT, to też wpływa na takie rzeczy, brak prawidłowej dynamiki spalin...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka nowa w aso jakieś 800 zł, można znaleść używke za około 100 zł, niektórzy sprzedają z całym kolektorem ale większość uszkodzone , sam szukałem ze 2 tyg. , wymiana prosta: ściągasz ten dekielek odkręcasz 2 śruby i ciągniesz całość do siebie , zresztą jest tu gdzieś temat gdzie wszystko opisane krok po kroku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka nowa w aso jakieś 800 zł, można znaleść używke za około 100 zł, niektórzy sprzedają z całym kolektorem ale większość uszkodzone , sam szukałem ze 2 tyg. , wymiana prosta: ściągasz ten dekielek odkręcasz 2 śruby i ciągniesz całość do siebie , zresztą jest tu gdzieś temat gdzie wszystko opisane krok po kroku

A jeśli to by było uszkodzone to nie pokazywało by żadnego błędu? Albo jak sprawdzić czy jest to uszkodzone? Bo jak jest ok to bez sensu wymienić...

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędu nie pokazuje zdejmij ten dekielek z puszki i zobacz czy jest cała dźwignia , i potem poproś kogoś żeby dał gazu do połowy tak i powinna ta dźwignia do dołu iść

pokazane na filmiku :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędu nie pokazuje zdejmij ten dekielek z puszki i zobacz czy jest cała dźwignia , i potem poproś kogoś żeby dał gazu do połowy tak i powinna ta dźwignia do dołu iść

pokazane na filmiku :

https://www.youtube.com/watch?v=ooc3bH_tS1M

Ok. Tylko może mi ktoś powiedzieć gdzie to się znajduje? Bo nie mam pojęcia....

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8x0yzt.jpg

uważaj przy zdejmowaniu tej osłony , bo łatwo urwać zaczepy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie gruszka sprawna, a borykałem się z dławienem przy ruszaniu kilka lat. Poblemem okazła lekka nieszczelność odmy przy czwórniku, zlokalizowałem owijając ręcznikami papierowymi wężyki i czwórnik. Po kilku tysiącach mgła olejowa zostawi ładny ślad.

Powolne spadanie obrotów... co ja z tym na walczyłem (nowy czujnik sprzęgła - bez zmian, świece irydowe - trochę pomogło, nowy przepływomierz - moc wróciła, wywalenie kata i strumienia dedykowana - lżej wchodzi na obroty)

Miarodajny wynik będzie jak moja żona wsiądzie za kółko, jeżdżę trzeci rok z tą przypadłością i chyba się już nauczyłem z tym jeździć. Zauważyłem bardzo dużą poprawę

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...