przemek1259 2 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam, mój tata ma A4 B7 z dokładnie tym samym silnikiem co ja czyli 2.0 ALT, u niego, jak ruszam bez gazu (tylko puszczam sprzęgło) to normalnie da się ruszyć, a u mnie w B6 jest tak jak by go dusiło wtedy, ma za małe obroty, zaczyna wibrować itp... Da się ruszyć ale wibruje i tak jak by miał za niskie obroty, dodam, że sprzęgło puszczam tak samo jak i w B7... Co to może być? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam, mój tata ma A4 B7 z dokładnie tym samym silnikiem co ja czyli 2.0 ALT, u niego, jak ruszam bez gazu (tylko puszczam sprzęgło) to normalnie da się ruszyć, a u mnie w B6 jest tak jak by go dusiło wtedy, ma za małe obroty, zaczyna wibrować itp... Da się ruszyć ale wibruje i tak jak by miał za niskie obroty, dodam, że sprzęgło puszczam tak samo jak i w B7... Co to może być? ? To o czym piszesz, u mnie ustąpiło po wymianie kierownicy powietrza (gruszki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1259 2 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam, mój tata ma A4 B7 z dokładnie tym samym silnikiem co ja czyli 2.0 ALT, u niego, jak ruszam bez gazu (tylko puszczam sprzęgło) to normalnie da się ruszyć, a u mnie w B6 jest tak jak by go dusiło wtedy, ma za małe obroty, zaczyna wibrować itp... Da się ruszyć ale wibruje i tak jak by miał za niskie obroty, dodam, że sprzęgło puszczam tak samo jak i w B7... Co to może być? ? To o czym piszesz, u mnie ustąpiło po wymianie kierownicy powietrza (gruszki). Jaki koszt jest tego i dużo trzeba roboty żeby to wymienić? Nie miałes przypadkiem tez problemu z wolno spadajacymi obrotami przez co szarpalo przy zmianie biegów? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 W dodatku może być przytkany KAT, to też wpływa na takie rzeczy, brak prawidłowej dynamiki spalin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipak 3 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 gruszka nowa w aso jakieś 800 zł, można znaleść używke za około 100 zł, niektórzy sprzedają z całym kolektorem ale większość uszkodzone , sam szukałem ze 2 tyg. , wymiana prosta: ściągasz ten dekielek odkręcasz 2 śruby i ciągniesz całość do siebie , zresztą jest tu gdzieś temat gdzie wszystko opisane krok po kroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1259 2 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 gruszka nowa w aso jakieś 800 zł, można znaleść używke za około 100 zł, niektórzy sprzedają z całym kolektorem ale większość uszkodzone , sam szukałem ze 2 tyg. , wymiana prosta: ściągasz ten dekielek odkręcasz 2 śruby i ciągniesz całość do siebie , zresztą jest tu gdzieś temat gdzie wszystko opisane krok po krokuA jeśli to by było uszkodzone to nie pokazywało by żadnego błędu? Albo jak sprawdzić czy jest to uszkodzone? Bo jak jest ok to bez sensu wymienić... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipak 3 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 błędu nie pokazuje zdejmij ten dekielek z puszki i zobacz czy jest cała dźwignia , i potem poproś kogoś żeby dał gazu do połowy tak i powinna ta dźwignia do dołu iść pokazane na filmiku : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1259 2 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 błędu nie pokazuje zdejmij ten dekielek z puszki i zobacz czy jest cała dźwignia , i potem poproś kogoś żeby dał gazu do połowy tak i powinna ta dźwignia do dołu iść pokazane na filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=ooc3bH_tS1M Ok. Tylko może mi ktoś powiedzieć gdzie to się znajduje? Bo nie mam pojęcia.... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipak 3 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 uważaj przy zdejmowaniu tej osłony , bo łatwo urwać zaczepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1259 2 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Dzięki ;-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) U mnie gruszka sprawna, a borykałem się z dławienem przy ruszaniu kilka lat. Poblemem okazła lekka nieszczelność odmy przy czwórniku, zlokalizowałem owijając ręcznikami papierowymi wężyki i czwórnik. Po kilku tysiącach mgła olejowa zostawi ładny ślad. Powolne spadanie obrotów... co ja z tym na walczyłem (nowy czujnik sprzęgła - bez zmian, świece irydowe - trochę pomogło, nowy przepływomierz - moc wróciła, wywalenie kata i strumienia dedykowana - lżej wchodzi na obroty) Miarodajny wynik będzie jak moja żona wsiądzie za kółko, jeżdżę trzeci rok z tą przypadłością i chyba się już nauczyłem z tym jeździć. Zauważyłem bardzo dużą poprawę Edytowane 14 Lutego 2016 przez xsebo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się