Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BDG] Audi A4 2.0 TFSI -US- wyniki serii z hamowni


KmK

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przy okazji odbierania Subaru kumpla z katowickiego 4Turbo wykorzystałem okazję i zhamowałem moją A4.

6075384fb12403ed.jpg

6169a403bb3e3adf.jpg

beed804fdf7a0afe.jpg

Dla przypomnienia seria ma mieć deklarowaną moc 200KM i 280Nm.

Mój egz. wykazał się takimi parametrami:

69b5b639a94c7ee1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, szczerze to sytuacja mnie trochę dziwi. Przyrost 31 PS w stosunku do serii to bardzo dużo. Wersja DTM ma 220PS, może masz z niej program albo co? Albo może przez poprzedniego właściciela była już podkręcona (chyba, że ty jesteś pierwszym wł.).

Druga sprawa to hamownie. Ja sam hamowałem na kilku hamowniach i wyniki różniły się nawet o 20 PS. Wiem, że jest kilka rodzajów hamowni podwoziowych, które operują trochę innymi przelicznikami pewnych parametrów np strat na kołach itp.

Jeżeli inna hamownia by to potwierdziła to tylko się cieszyć :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pozytywnie zaskoczony, co nie zmienia faktu, że remap i tak by się przydał :wink4:

Zawsze lepiej zaczynać od lepszej serii, docelowo myślę, że 260 KM i 350 Nm jest realne.

Zobaczymy za jakiś czas :wink4:[br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 21:26_________________________________________________tommylee, oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, będę miał porównanie przy wspominanym remapie, na który wybieram się do compsportu.

4turbo buduje, modyfikuje i stroi evo i imprezy, siedzą w tym bardzo mocno, wyniki strojenia i hamowania są niejednokrotnie weryfikowane na poznaniu - ostatniu lancer 520KM 1:43.

W jakimś stopniu przekonuje mnie to do realnych wartości pomiarów.

Jednak tak jak mówisz, najlepiej wyniki porównać na innej hamowni :wink4:

na marginesie faktycznie dtm ma mieć 220KM, ale ile ma faktycznie, s4 też charakteryzują się różnymi wynikami.

Wykres wkleiłem bardziej w formie ciekawostki, bo chyba jeszcze nie było tutaj 2.0T :>

Moje auto jest seryjne, jestem drugim właścicielem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli faktycznie wczesniej nic nie grzebane to tylko sie cieszyc. dobrze , że jest więcej a nie mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_________________________________________________tommylee, oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, będę miał porównanie przy wspominanym remapie, na który wybieram się do compsportu.

4turbo buduje, modyfikuje i stroi evo i imprezy, siedzą w tym bardzo mocno, wyniki strojenia i hamowania są niejednokrotnie weryfikowane na poznaniu - ostatniu lancer 520KM 1:43.

W jakimś stopniu przekonuje mnie to do realnych wartości pomiarów.

Jednak tak jak mówisz, najlepiej wyniki porównać na innej hamowni :wink4:

na marginesie faktycznie dtm ma mieć 220KM, ale ile ma faktycznie, s4 też charakteryzują się różnymi wynikami.

Wykres wkleiłem bardziej w formie ciekawostki, bo chyba jeszcze nie było tutaj 2.0T :>

Moje auto jest seryjne, jestem drugim właścicielem.

zgadza się, z ciekawości ci powiem, że hamowałem swojego we Wrocku w jetronicu (też robią Evo i subaryny) i wyszło mi 223 PS oraz w W-wie, nie pamiętam już nazwy hamowni, wyszło mi 211PS. Pomiar we Wrocku był później. Tak więc dziwadła lekkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wyjść taka cyfra

w zeszłym tygodniu Koleś który kupił ode mnie RS4 chwalił sie ze auto legitymuje sie mocą 448kM

przy fabrycznych 420kM, na MAHA3000, a na pewno nie było nic grzebane w ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki bonus jak w TDI prawie :)

co żadko sie zdarza w Benzynowych silnikach ;P ale wsumie to audi ;)

bo w innych to zawsze bonus jest ale w drugą strone :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie do tego podchodzę, zakładając, że wynik jest realny, to dobrze, że więcej :wink4:

Przy masie mojej A4 to mocy jeszcze długo nie będzie za dużo :kox:

A tak z innej beczki, z Katowic miałem okazje wracać Gt mojego kumpla, auto waży ~1270 kg a właśnie przeszło operacje przeszczepu gratów z sti i remap, w rezultacie wyszło 327KM i 440Nm.

Efekt, 100-200 zajmuje mu ~12-13s.

Z każdego biegu, bez znaczenia na prędkość auto przyspiesza jak wściekłe :good:

Oczywiście auto nie będzie służyć na codzień, ale do utrudniania życia wszelkim modyfikowanym evo na ułężu, tychach czy kielcach :evil:

Tak właśnie wyobrażam sobie przyspieszenia rs4 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie wyobrażam sobie przyspieszenia rs4

no to się niemile zaskoczysz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie wyobrażam sobie przyspieszenia rs4

no to się niemile zaskoczysz :gwizdanie:

a co, jezdziłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to się niemile zaskoczysz

źle to ująłem, tak wyobrażałbym sobie rs4 :wink4:

nie miałem nigdy do czynienia z rs, generalnie obracałem się i trochę jeszcze obracam w kręgach evo i imprez.

Dlatego właśnie wszystko co mogę powiedzieć to porównanie papierowych danych rs4 do papierowych i empirycznie doświadczonych danych sti np.

Pomijam, że rs dostawał dość grubo na tychach od wspomnianych, ale może to kierownik nie ogarniał :wink4:

reasumując, mój tatusiowy dupowóz dzielą lata świetlne od nawet słabszego rs :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...