Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabo pali, brak pomysłów..


k232

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko pany :)

Audi A4 B5 1.8 benzyna kod silnika ADR 1997 rok.

Coś mi słabo zapala na zimnym silniku.. Kręci z 4-5 sekund i dopiero łapie..

Wczoraj jak wyszedłem z pracy, palę auto 4-5 sekund, było już -4 stopnie na dworze, leciutko przygasły wszystkie kontrolki i złapał no ale wydaje mi się, że nie powinno aż tyle kręcić ;/

Mierzyłem dziś prądy na akumulatorze, przy zgaszonym silniku pokazywało 12.69 a na włączonym silniku pokazywało 14.70..

Ma ktoś jakieś pomysły lub doświadczenia jeżeli chodzi o zapalenie auta na zimnym silniku? proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zmierzyć akumulator testerem akumulatora bo to ze pokazuje 12V nie znaczy ze pod obciążeniem prąd rozruchowy nie będzie dużo niższy. W każdym sklepie z akumulatorami Ci go zmierzą jeśli nie masz dostępu do takiego miernika.

Edytowane przez Grztom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co to wymiana aku.

Aku wymieniałem 4 miechy temu, a z czego wywnioskowałeś, że wymiana aku pomoże? :)

Coś więcej możesz napisać?

Jakie powinny być prawidłowe dane przy zgaszonym silniku i przy zapalonym?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie aku jest ok. Po nocy ponad 12 i pół wolta to jest ok. Sprawdźcie ile macie po całej nocy u siebie. Na pewno nie więcej. Na zapalonym silniku 14.7 to jak najbardziej ok.

Szukał bym gdzie indziej. Zasilanie paliwem , szczelność reduktora , sonda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Według mnie aku jest ok. Po nocy ponad 12 i pół wolta to jest ok. Sprawdźcie ile macie po całej nocy u siebie. Na pewno nie więcej. Na zapalonym silniku 14.7 to jak najbardziej ok.
Szukał bym gdzie indziej. Zasilanie paliwem , szczelność reduktora , sonda.

Tzn ja nie sprawdzałem aku po całej nocy, chodzi mi , że po całej nocy auto długo kręci ;/

Aku sprawdzałem jakieś 5h po dojechaniu do pracy i takie wykazało mi parametry.

http://allegro.pl/yato-miernik-cyf-kolejnosc-faz-multimetr-yt-73086-i5839234704.html#imglayer- dokładnie tym mierzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miernik jak najbardziej słuszny. ( ja mam o wiele tańszy)☺☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź napięcie spoczynkowe akumulatora po nocy przed odpaleniem.

wyklepane z kciuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że gdyby aku był słaby to przy porannym paleniu nie miał by siły długo kręcić. A kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszystko jest dobrze z aku to czy komuś nasuwa się jakiś inny pomysł co do palenia auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co to wymiana aku.

Aku wymieniałem 4 miechy temu, a z czego wywnioskowałeś, że wymiana aku pomoże? :)

Coś więcej możesz napisać?

Jakie powinny być prawidłowe dane przy zgaszonym silniku i przy zapalonym?

kontrolki przygasaja,dlatego podejzewam aku.

sprawdz cisnienie w cylindrach,wyklucz najgorsze

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to może być wina klem ?

Po czym poznać czy klemy się skończone?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzylem prąd na aku dzis po calej nocy przy minusowej temperaturze i na zgaszonym silniku pokazalo 12,3 , 12,4 , podlaczylem aku pod prostownik wracam za 10 min patrzę a wskazowka na 0 czyli aku pelny, wiec pany co możecie powiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzylem prąd na aku dzis po calej nocy przy minusowej temperaturze i na zgaszonym silniku pokazalo 12,3 , 12,4 , podlaczylem aku pod prostownik wracam za 10 min patrzę a wskazowka na 0 czyli aku pelny, wiec pany co możecie powiedziec?

Trochę mało. Ja żeby wykluczyć aku spróbował bym odpalić go na przewodach z innego aku. Jeśli nie pomoże to winna może być kompresja.

wyklepane z kciuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszystko jest dobrze z aku to czy komuś nasuwa się jakiś inny pomysł co do palenia auta?

Kolego zwal ciśnienie z instalacji gazowej,odkręcając np. na noc przewód od listwy gazowej. I sprawdź jak zapali po nocy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze może tez być wina zlego ustawienia rozrządu? Jeszcze zaleje pb98 na Statoilu i zobaczę może badziewne bylo paliwo i przez to tez zle odpala..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...