zbyszek7791 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 musisz sprawdzić spadki napięcia zaczynając od alternatora czyli do obudowy altka. i plusa mierzysz bez obciążenia i pod obciążeniem , następnie pomiar obudowa altka. - plus przy akumulatorze i odwrotnie plus przy altku - minus przy akumulatorze będziesz wiedział czy masz problem z masą czy z przewodem prądowym
czajaa22 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) ok sprawdzę tylko niech mrozy trochę opadną. Jeszcze mi wytłumacz o co masz na myśli pisząc od alternatora czyli od obudowy altka i plusa bo nie rozumiem sorki, chodzi o napięcie na altku czyli miedzy obudowę i plusa altka tak? Żebym nie zrobił żadnej zwary dlatego się upewniam. Dzisiaj przeglądałem elektrykę. Odłączyłem pompę abs i nie ma spadków i odgłosów z pompy. Zaciekawili mnie tez cykające przekaźniki podczas puszczania pedału hamulca i jest to przekaźnik 373 po jego wyjęciu nie ma absu i brak spadków podczas hamowania. Teraz w zimie podczas działającego esp te spadki jeszcze ogrzej się objawiają podczas pracy pompy abs czy tez pompy hydraulicznej hamulców. Czy do wymiany pompa? Edytowane 3 Stycznia 2016 przez czajaa22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się