Piotr Ciechanowski Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Cześć, moja audica ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (tak jakby paliła na 4 gary). Gdy chcę odpalić to muszę długo trzymać zapłon żeby załapał a gdy już silnik się odpali to pracuje na wolnych obrotach i powoli rośnie do góry, po czym wszystko działa bez zarzutu. Dodam że ten problem pojawił się po wymianie świec, olejów, rozrządu, filtrów itp.Jestem "zielony" w takich sprawach Miał ktoś taki problem może kiedyś? Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Piotr Ciechanowski
Judzik Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Cześć, moja audica ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (tak jakby paliła na 4 gary). Gdy chcę odpalić to muszę długo trzymać zapłon żeby załapał a gdy już silnik się odpali to pracuje na wolnych obrotach i powoli rośnie do góry, po czym wszystko działa bez zarzutu. Dodam że ten problem pojawił się po wymianie świec, olejów, rozrządu, filtrów itp.Jestem "zielony" w takich sprawach Miał ktoś taki problem może kiedyś? hej Mam chyba podobny problem jak go rozwiązałeś? z góry dzięki za odpowiedź
maesto10 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 może czujnik przy termostacie do wymiany
Piotr Ciechanowski Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Cześć, moja audica ma problem z odpalaniem na zimnym silniku (tak jakby paliła na 4 gary). Gdy chcę odpalić to muszę długo trzymać zapłon żeby załapał a gdy już silnik się odpali to pracuje na wolnych obrotach i powoli rośnie do góry, po czym wszystko działa bez zarzutu. Dodam że ten problem pojawił się po wymianie świec, olejów, rozrządu, filtrów itp.Jestem "zielony" w takich sprawach Miał ktoś taki problem może kiedyś? hej Mam chyba podobny problem jak go rozwiązałeś? z góry dzięki za odpowiedź Nic z tym jeszcze nie zrobiłem
MatrixXXL Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Z tylu danych to wróżenie z fusów. Podpięcie pod kompa na początek.