pietrek505 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam, albo źle zrozumiałem albo źle napisano turbinaniem.: turbolader pojęcia związane z turbiną: - N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania [niem.: Ladedruckregelventil]; - DTC 00575. 1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż lmm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona. U mnie lmm działa nie prawidłowo... i dlatego pytam czy go wymienić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam, albo źle zrozumiałem albo źle napisano turbinaniem.: turbolader pojęcia związane z turbiną: - N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania [niem.: Ladedruckregelventil]; - DTC 00575. 1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż lmm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona. U mnie lmm działa nie prawidłowo... i dlatego pytam czy go wymienić. Pozdrawiam jak turbo nie dmucha to lmm zle dziala ... to nie w lmm jest problem [na poprzedniej stronie masz napisane gdzie jest problem] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek505 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Czyli Turbinka na stół i regeneracja ? xD czy ponowna diagnoza jeszcze raz xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Czyli Turbinka na stół i regeneracja ? xD czy ponowna diagnoza jeszcze raz xD z tym stolem to bym sie tak nie spieszyl .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek505 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 czyli przyjacielu spanky co byś zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 musisz miec gdzies dziure , ile auto ma nalatane na tej turbinie ? bo jak na prawde wszystko sprawdziłes tak jak trzeba -to musi byc jej koniec zywota bo ona prawie nie ładuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek505 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 auto ma nalatane 203 tys. no mi już ręce opadają ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ochkarol81 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Pietrek ja bym zaczął od tego że musisz mieć przy sobie vaga lub co kolwiek ze sprzetu zeby kasować blędy....Po każdej próbie przelozenia n75 czy innych rzeczy jak włącza Ci się notloauf to musisz kasowac błąd....Musisz być cierpliwy:):)Wszysko ma swoja przyczyne tylko szukac po kolei i kasuj błędy rob logi..,a jak już nic nie bedzie pomagało no to trzeba bedzie to turbo sprawdzić...Ja sie bawilem tydzien czasu z moim afn jak go mialemi i w koncu turbo do czyszczenia bylo...wiec spokojnie a dojdziesz co sie dzieje... Pozdrawiam i zycze wytrwalosci:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się