01kosiara1 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Witam,mam problem z chlodnica spalin w brd,2 tyg.temu pekla mi na harmonijce przy koncu idacym do egr,zaspawalem i wszystko gralo jezdzilo,wczoraj wyjezdzalem za granice i w chwili wyjazdu peklo kawalek dalej,szybko przed wyjazdem zespawalem,teraz jestem na miejscu i znow to samo w nastepnym miejscu,problem jest taki ze nie mam tu mozliwosci zespawania,a tym bardziej wymiany tego,mechanik tez dal ciala bo mowil ze zespawane bedzie sie trzymalo,widocznie nie przewidzial ze na kolejnych harmonijkach pojdzie pekniecie. Co z tym zrobic,jak to uratowac bo musze miesiac moja audi tu przejezdzic i jeszcze wrocic do pl,a to nazbiera sie troche km. Bardzo prosze o pomoc,ew moge powysylac zdjecia na maila chetnym pomoc Edytowane 5 Stycznia 2016 przez 01kosiara1
Pawelkiwi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 1. Zaślep EGR-a zaślepką. lub 2. Kup bandaż żaroodporny i ściśle owiń rurkę spalin. Obie metody na chwilę pomogą.
01kosiara1 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Znalazlem na allegro cos takiego: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5905908590ale ma koncowke oznaczenia al natomiast ja mam "r" jak myslicie podejdzie,duzo sie beda roznic?
Musashi Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 wersja z literka R na koncu to ta sama chlodnica inne jej odmiany to koncowka AK i AL. wszystkie pasuja do BLB, BRE, BRD.
Musashi Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 tej z linka to bym nie kupowal, nie wyglada za dobrze, jest wgniecona, przegrzana, nie wróże jej zbyt długiego żywota. a cena to już wogole zart jakiś... 1
01kosiara1 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 Mhm to szukamy dalej bo ciezka sprawa...chyba ze na forum ma ktos? Tymczasowo mysle usunac cala ta harmonijke w jej miejsce wloze rulke o srednicy wew.delikatnie wiekszej niz srednica zew.rulki w chlodniczce i zespawac to ze soba,podziala?
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 jezeli rurka bedzie aluminiowa pęknie i tak - rozszerzalnosc termiczna, stalowa pewnie wytrzyma jednak się rozsczelni, Harmonijka nie jest ani dla lansu, ani dla eliminowania drgań... jaka technologia spawales rurkę? jakie spoiwo?
01kosiara1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Chcialem stalowa,grubsza bo to i tak rozwiazanie chwilowe poki nie ma mnie w pl,bo zakup czesci tutaj to konkretne kwoty,usluga mechanika tez tania nie jest,a znow zanim czesc by mi tu doszla z pl to ja juz bede do pl wracal... Spawalem tym o bylo pod reka,mig. Lepiej tig ale nie mam dostepu :/
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 no wlasnie, ta rurke wylacznie tigiem traktowac mozna i to przemyslanym spoiwem, o jak najnizszej temp topnienia. w przyciwnym przypadku, rurka ulega przegrzaniu. zamiast kombinowac. zorganizuj kawalek blaszki (ale nie z puszki wyparuje) wykonaj dwie zaslepki jedna przed chlodnica spalin a druga za chlodnica spalin, będzie co prawda błąd ale dojedziesz bez kombinacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się